Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:44:23 GMT

استعدادیابی از وظایف اصلی انجمن سینمای جوان است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۶۳۶۱

استعدادیابی از وظایف اصلی انجمن سینمای جوان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر وجود استعدادهای فراوان فرهنگی و هنری گفت: استعدادیابی از وظایف اصلی انجمن سینمای جوان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمدرضا سوقندی در آیین افتتاحییه انجمن سینمای جوانان ایران نمایندگی شهرستان سرخه افزود: از جمله وظایف انجمن سینمای جوان در هر جایی شناخت استعدادها و تلاش برای پرورش این استعدادها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پس از شناخت استعدادها باید آن را توانمند کرد و این کار نیز با آموزش و برگزاری کلاس ها، کارگاه ها و دوره های آموزشی با استفاده از اساتید فن و متخصصان امر امکان پذیراست.

 

سوقندی متذکر شذد: این این اقدامات تحقق نیابد نمی توان به تولید آثار با کیفیت در عرصه فیلمک و سینا امید داشت.   

 

 افتتاح نمایندگی انجمن سینمای  جوانان سرخه و و ایجاد تحول در عرصه هنر سینما

رییس انجمن سینمای جوانان استان سمنان نیز در این مراسم گفت: نمایندگی انجمن سینمای جوان در سرخه اتفاق خوبی در عرصه هنر این شهرستان رقم می زند.

 

علی همتی افزود: سرخه سرمایه های فراوانی دارد و می تواند از این سرمایه های انسانی بهره ببرد.

 

وی سینما را مؤثرترین رویداد اجتماعی خواند و گفت: افتتاح این دفتر در سرخه اتفاقات خوبی را در عرصه هنر می تواند رقم بزند در صورتی که بسترها و زمینه ها فراهم شوند.

 

رئیس نمایندگی انجمن سینمای جوان سرخه نیز در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، به مزیت ها و توانمندی های  سرخه در حوزه عکاسی و فیلم سازی اشاره کرد و گفت: معرفی این ظرفیت ها، شناسایی آثار عکاسان و فیلمسازان سرخه ای از اهدافی است که با  راه اندازی انجمن سینمای جوان در سرخه آغاز می شود.

 

ربانی نیا به برگزاری تور عکاسی دو روزه برای برپایی نخستین جشنواره عکس در سرخه به نام سورنگاه اشاره کرد و گفت: با برپایی این تور ١٥٧ اثر به جشنواره رسید که ١٢ اثر به عنوان برترین ها در این آیین تجلیل می شوند.

 

وی با اشاره به درخواستش از مسئولان که حمایت از انجمن سینمای جوانان سرخه است، گفت: یکی از کارهایی که قصد انجام آن را به واسطه این انجمن داریم ساخت مستندی از رئیس جمهور است.نمایندگی انجمن سینمای جوانان شهرستان سرخه پنجشنبه شب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان محلی و استانی افتتاح شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر چهارشنبه در نشست شورای جوانی و جمعیت استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به پیش نیازهای جوانی جمعیت و همچنین ازدواج جوانان، تاکید کرد: تحقق جوانی جمعیت پشتوانه‌های قانونی است که نمایندگان مجلس باید به آن دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کنار این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان هستیم، افزود: دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی و آموزش عالی و … می‌بایست در این زمینه برنامه‌های عملیاتی ویژه ای را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحقق جوانی جمعیت و اهمیت ازدواج نیازمند تبیین است، تاکید کرد: تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان اهمیت بسزایی دارد.

مطیعی با اشاره به وضعیت موجود در جامعه بیان کرد: غفلت در نگاه برخی جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است در حالی که می‌توان با تبیین اهمیت و اساس خانواده برای نسل جوان، این تفکر را تغییر داد.

وی افزود: تبیین اساس و اهمیت خانواده در ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بسیار تأثیر دارد لذا انتظار می‌رود که مسئولان فرهنگی در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 6087843

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد