Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:43:24 GMT

رده سنی ملزم به دریافت کارت ملی هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۶۵۸۰

پیرو تماس متقاضیان دریافت کارت ملی هوشمند با ایسنا و اعلام این مطلب که برخی از دفاتر ثبت نام افراد بالای 80 سال را ثبت نام نمی‌کنند، سخنگوی سازمان ثبت احوال ضمن تأیید نکردن این اقدام بر الزام دریافت کارت ملی هوشمند برای همه ایرانیان بالای ۱۵ سال تأکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی به ثبت احوال اعلام کنند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد، ضمن اینکه برای فراهم کردن شرایط لازم جهت ثبت نام این افراد، قصد داریم تعداد ایستگاه‌های سیار را در تهران افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، سیف‌الله ابوترابی، در پاسخ به این سوال که آیا دریافت کارت کلی هوشمند برای افراد بالای ۸۰ سال الزامی است، اظهار کرد: تمامی افراد ایرانی و بالای ۱۵ سال سن، بایستی کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

وی همچنین در بخشی از صحبت‌هایش به ایستگاه‌های سیار که به منظور ثبت‌نام کارت ملی هوشمند در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۰ ایستگاه‌ سیار در تهران موجود است و قصد داریم تعداد آنها را افزایش دهیم.یعنی افزایش ایستگاه‌های سیار را در دستور کار داریم.

سالمندانی که محدودیت حرکتی ندارند شامل دریافت ایستگاه سیار نمی شوند

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا این تعداد ایستگاه‌ سیار می تواند پاسخگوی سالمندان در تهران باشد یا خیر؟ افزود: سالمندانی شامل ارائه خدمات ایستگاه‌ سیار می‌شوند که محدودیت حرکتی داشته باشند.همچنین بایستی برای استفاده از خدمات ایستگاه سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند، با پست محله زندگی آنان هماهنگ شوند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد

استقلال در مصاف پربرخورد با ذوب آهن دو تلفات برای بازی هفته آتی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ ابتدا روزبه چشمی با دریافت کارت زرد در دیدار استقلال مقابل ذوب آهن، بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داد.

سپس صالح حردانی مدافع راست آبی‌ها هم با خطا در میانه میدان و گرفتن فرصت ضدحمله از حریف، کارت زرد دریافت کرد و چهار اخطاره شد.

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع