Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روزنامه نیویورکر فاش کرد که دونالد ترامپ حدود ۹ ماه با یک مدل نشریه مستهجن رابطه نامشروع داشته است.

روزنامه نیویورکر به تازگی در مطلبی فاش کرده است که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با «کارن مک دوگال»، مدل سابق مجله مستهجن «پلی بوی» رابطه نامشروع داشته است و یک شرکت چاپ حامی رئیس جمهور آمریکا به وی 150 هزار دلار بابت خریدن حق چاپ این قضیه پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نخستین بار در نوامبر سال 2016 در نشریه وال استریت ژورنال منتشر شد؛ اما در آن زمان مک دوگال هیچ واکنشی به این خبر نشان نداد.

به نوشته نیویورکر و بر اساس یادداشت های شخصی این مدل بدنام، ترامپ Trump در ژوئن 2006 با کارن مک دوگال در یک جشن در لس آنجلس آشنا شده و از آن زمان وارد رابطه نامشروع با او شده است (یعنی زمانی که ملانیا ترامپ به تازگی بارون را به دنیا آورده است). روزنامه نیویورکر 8 صفحه از یادداشت‌های دست نویس مک دوگال در اختیار دارد که جزئیات کاملی درباره رابطه نامشروع وی با ترامپ ارائه کرده است. خود مک دوگال هم صحت این یادداشت را تأیید کرده است.

مک دوگال در این یادداشت 8 صفحه ای نوشته است که ترامپ خیلی زود به او علاقه مند شده است به گونه ای که یکی از دوستانش در مهمانی Party به او گفته است: «ترامپ خیلی از تو خوشش آمده است. فکر کنم همسر بعدی او تو باشی.»

مک دوگال در این یادداشت تأیید کرده است که حدود 9 ماه با ترامپ رابطه داشته است و در هتل «بوری هیلز» در کالیفرنیا با او ملاقات می کرده است.

وی همچنین اعلام کرد که در یک مهمانی دیگر ترامپ، او را به پسرانش معرفی کرده است؛ اما پس از 9 ماه در آوریل 2007 به رابطه اش با ترامپ پایان داده است؛ زیرا او اظهاراتی نژادپرستانه علیه سیاه پوستان و یکی از دوستانش مطرح می کرده است.

گزارشها حاکی از آن است که در زمانی رقابتهای انتخاباتی ترامپ، شرکت «امریکن میدیا» - که به نظر می رسد از حامیان دونالد ترامپ است- داستان رابطه این زن با ترامپ را خریداری کرده و در ازای آن به این مدل بدنام، مبلغ 150 هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده است. اما این شرکت هیچگاه چنین داستانی را علیه ترامپ چاپ نکرد.

سخنگوی کاخ سفید این اتهامات را تکذیب کرد. ترامپ هم مدعی شد که هرگز با مک دوگال ارتباطی نداشته است.

انتشار این اخبار جنجالی علیه ترامپ در حالی رخ داده است که حدود یک ماه پیش هم وال استریت ژورنال در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای دونالد ترامپ به یک بازیگر Actor فیلم های مستهجن به نام «استفانی کلیفورد» به دلیل داشتن رابطه غیر اخلاقی با ترامپ، مبلغ 130 هزار دلار حق السکوت داده است. وکیل ترامپ چندی پیش تأیید کرد که چنین باجی را به استفانی کلیفورد پرداخت کرده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، شماره ۱۶۶ مجله خیمه در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدیرمسئولی حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، با طرح جلدی از چهره «کلر ژوبرت»، نویسنده مسلمان شده فرانسوی، منتشر و در هفته جاری عرضه خواهد شد.

در این شماره خیمه، ۵ رویداد مهم ماه فروردین ۱۴۰۳ تحلیل شده‌اند:
اول: تحلیل شیوهٔ دعاهای متفاوت استاد شیخ حسین انصاریان از نگاه ۴ استاد حوزه و دانشگاه.
دوم: بررسی ماجرای مسجدسازی در پارک قیطریه و پاسخ به ۴پرسش آیت الله سیدمصطفی محقق داماد از نگاه ۱۷ چهرهٔ مخالف و موافق.
سوم: بررسی سخنان پُرحاشیهٔ حجت‌لاسلام پناهیان دربارهٔ پیامبر(ص) از نگاه ۳ استاد دانشگاه.
چهارم: روایتی از اشعار روضه های زنده یاد حسین بختیاری که در نوروز درگذشت از نگاه ۴ فعال هیئتی.
پنجم: برگزاری محفل صدهزار نفری قرآنی در ورزشگاه آزادی از نگاه ۱۰ فعال فرهنگی و رسانه ای.

همچنین پرونده ماه خیمه، به موضوع «اهدای عضو» و ضرورت فرهنگ سازی با نگاه عاشورایی پرداخته است؛ این پرونده شما را با ۱۲ طلبه و ۴مداحی آشنا می کند که اعضای بدنشان، به بیماران نیازمند بخشیده اند.

این شماره به مناسبت نمایشگاه کتاب نیز، به موضوعات زیر پرداخته شده است:
کتابی کاملا کاربردی برای زندگی: اثر تازه منتشرشدهٔ «تفسیر موضوعی سبک زندگی با رویکرد روایی»
مسالهٔ حجاب در ایران امروز به روایت رمان «رقص کلاغ روی شانه های مترسک.»
کتاب شعری که گم شد: روایتی از کتاب «مجموعهٔ اشعار فضائل اهل بیت» اثر شیخ کلینی
یادداشت های عاشورایی مرحوم دکتر عماد افروغ از کتاب «فریادهای خاموش»

کیانوش رضایی کد خبر: 1228613 برچسب‌ها مجله اجتماعی

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران