Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، لهراسب رحمتی در جلسه ستاد یادواره شهدای کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه یادواره شهدای کِسِلیان از بزرگ‌ترین یادواره‌های منطقه و از یادواره‌های برتر استانی است، گفت: پانزدهیمن یادواره شهدای کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه در روز سه‌شنبه اول اسفند‌ماه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) به میزبانی روستا‌های بهمنان، ولو‌کش و امیر‌کلا از ساعت 14 تا 17 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جدید با توجه به تبلیغات و فعالیت‌های گسترده دشمنان و لزوم تلاش بیشتر برای بیان آرمان‌های اسلامی و انقلابی با برگزاری یادواره‌ها انجام می‌شود، افزود: فاصله زمانی بین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با سن نوجوانان و جوانان باید با مشارکت‌دادن آنان در برنامه‌ریزی‌ها و انتقال ارزش‌های انقلابی و دینی به آنان به شکل مناسب و آینده‌نگر انه‌ای انجام‌شود.

رئیس ستاد پانزدهمین یادواره شهدای کِسِلیان بخش زیراب سوادکوه از تشکیل 14 کمیته ستاد یادواره با مسؤولیت‌دهی به جوانان و نو‌جوانان خبر‌داد و خاطر‌نشان کرد: آماده پذیرایی از 3 هزار مهمان پانزدهمین یادواره شهدای کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه در اول اسفند‌ماه هستیم و تشییع یکی از 12 شهید گمنام استان مازندران در قبل از ساعت‌برگزاری پانزدهمین یادواره شهدای کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه از گلزار شهدا تا حسینیه روستای بهمنان و جایگاه اصلی مراسم یکی از برنامه‌های برجسته ما است که لازم است از همکاری و هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج تقدیر‌ کنم و تشییع شهدای گمنام همواره با حضور گسترده‌ مردم همراه‌ است.

این مسؤول با بیان اینکه برنامه‌های پانزدهمین یادواره شهدا با مدیریت و هزینه چهار خانواده شهید اجرایی می‌شود و انتظار‌ ویژه از همکاری مدیران ادارات و نهادها در روز برگزاری یادواره را داریم، افزود: سردار ابوالفضل مسجدی که مسؤول مرکز راویان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس کشور و جانباز و برادر دو شهید است به عنوان سخنران و محمد‌رضا متولی‌طاهر که در زمان شهادت شهدای منطقه در سپاه سوادکوه حضور‌ داشت و مداح مراسم‌های شهدا‌ بود برای تجدید خاطره مداحی می‌کند.

رحمتی با اشاره به اینکه از روز بعد یادواره چهاردهمین ستاد یادواره پانزدهم تشکیل‌ شد و 20 جلسه ستادی و سه جلسه در بخشداری و جلسات متعدد با خانواده 44 شهید و فرماندهان پایگاه‌های و دهیاری و شورای روستاهای منطقه با تشکیل 14 کمیته ستاد با عضویت جوانان 16 روستای دهستان شکل‌گرفت، گفت: یکی از برنامه‌های ویژه این یادواره‌ها آن است که میزبانان یادواره قبل از برگزاری یادواره، هدایای فرهنگی را به‌همراه دعوت‌نامه به خانواده 44 شهید دهستان اهدا می‌کند و مراسم پرچم‌گردانی یادواره توسط ستاد میزبان به میزبان دوره بعدی به همراه چاووشی‌خوانی تقدیم می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان