Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه نیویورکر فاش کرد که دونالد ترامپ حدود ۹ ماه با یک مدل نشریه مستهجن رابطه نامشروع داشته است.

ایران آنلاین / روزنامه نیویورکر به تازگی در مطلبی فاش کرده است که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با «کارن مک دوگال»، مدل سابق مجله مستهجن «پلی بوی» رابطه نامشروع داشته است و یک شرکت چاپ حامی رئیس جمهور آمریکا به وی 150 هزار دلار بابت خریدن حق چاپ این قضیه پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نخستین بار در نوامبر سال 2016 در نشریه وال استریت ژورنال منتشر شد؛ اما در آن زمان مک دوگال هیچ واکنشی به این خبر نشان نداد.

به نوشته نیویورکر و بر اساس یادداشت های شخصی این مدل بدنام، ترامپ در ژوئن 2006 با کارن مک دوگال در یک جشن در لس آنجلس آشنا شده و از آن زمان وارد رابطه نامشروع با او شده است (یعنی زمانی که ملانیا ترامپ به تازگی بارون را به دنیا آورده است). روزنامه نیویورکر 8 صفحه از یادداشت‌های دست نویس مک دوگال در اختیار دارد که جزئیات کاملی درباره رابطه نامشروع وی با ترامپ ارائه کرده است. خود مک دوگال هم صحت این یادداشت را تأیید کرده است.

 

مک دوگال در این یادداشت 8 صفحه ای نوشته است که ترامپ خیلی زود به او علاقه مند شده است به گونه ای که یکی از دوستانش در مهمانی به او گفته است: «ترامپ خیلی از تو خوشش آمده است. فکر کنم همسر بعدی او تو باشی.»

مک دوگال در این یادداشت تأیید کرده است که حدود 9 ماه با ترامپ رابطه داشته است و در هتل «بوری هیلز» در کالیفرنیا با او ملاقات می کرده است.

وی همچنین اعلام کرد که در یک مهمانی دیگر ترامپ، او را به پسرانش معرفی کرده است؛ اما پس از 9 ماه در آوریل 2007 به رابطه اش با ترامپ پایان داده است؛ زیرا او اظهاراتی نژادپرستانه علیه سیاه پوستان و یکی از دوستانش مطرح می کرده است.

 

گزارشها حاکی از آن است که در زمان رقابتهای انتخاباتی ترامپ، شرکت «امریکن میدیا» -- که به نظر می رسد از حامیان دونالد ترامپ است-- داستان رابطه این زن با ترامپ را خریداری کرده و در ازای آن به این مدل بدنام، مبلغ 150 هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده است. اما این شرکت هیچگاه چنین داستانی را علیه ترامپ چاپ نکرد.

سخنگوی کاخ سفید این اتهامات را تکذیب کرد. ترامپ هم مدعی شد که هرگز با مک دوگال ارتباطی نداشته است.

انتشار این اخبار جنجالی علیه ترامپ در حالی رخ داده است که حدود یک ماه پیش هم وال استریت ژورنال در مطلبی فاش کرد که یکی از وکلای دونالد ترامپ به یک بازیگر فیلم های مستهجن به نام «استفانی کلیفورد» به دلیل داشتن رابطه غیر اخلاقی با ترامپ، مبلغ 130 هزار دلار حق السکوت داده است. وکیل ترامپ چندی پیش تأیید کرد که چنین باجی را به استفانی کلیفورد پرداخت کرده است. / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)

دریافت 59 MB

نفت واژه‌ای موجز با داستانی پرایجاز، قهرمانانی شاخص و تاریخی بسیار شنیدنی‌ است… 

نفت در قاب خاطرات مردم این سرزمین هم غرورآفرین، هم پرجذبه، هم پررمزوراز، هم نمود نعمت، هم محل آرامش و هم محل پرسش است…

صنعتی که هرگاه توسعه یافته و با دانش روز همگام شده و رشد کرده، موجبات ترقی در مناظر دیگر صنعت و توسعه کشور را فراهم آورده است. 

اکنون نیز این قدیمی‌ترین صنعت ایران‌زمین، بخش مهمی از تاریخ روبه‌رشد صنعت و فناوری را شکل می‌دهد. آنچه در صنعت نفت در حال وقوع است می‌تواند درخشان‌ترین فصل آن باشد و این مهم بسته به توان و خواست همه‌ کسانی است که چراغ‌های روشن این صنعت را فراراه پیشرفت و توسعه‌ پایدار این بوم می‌شناسند.

شرح و بسط توانمندی‌ها، کارایی‌ها و کارگشایی‌های این منبع عظیم و تأثیرگذار انرژی در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست و در توصیف اهمیت برخورداری از منابع عظیم نفت و گاز همین نکته بس که ممالک صاحب منابع طبیعی در جهان، همواره در تمام عرصه‌های مهم بین‌المللی تأثیرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند. 

تلاش و مطالعه، پژوهش و علم‌آفرینی و فعالیت مجدانه در این عرصه، بی‌تردید راه‌حلی دقیق و مستند برای رسیدن به اهداف کلان توسعه‌ای و ملی‌مان خواهد بود. 

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • هزینه فایده سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !