Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@13:16:59 GMT

چرخ خیاطی یا خیاط حرفه‌ای؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۳۷۷۴۰

چرخ خیاطی یا خیاط حرفه‌ای؟

به گزارش امتداد نیوز، به نقل از روایط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، چرخ خیاطی‌های قدیمی که در خانه مادرها و مادربزرگ‌هایمان پیدا می‌شود، از اولین انواع چرخ‌ خیاطی بودند که سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند و برای مدتی طولانی به همین شکل تولید و استفاده می‌شدند. اما چند سالی می‌شود که چرخ خیاطی هم دنباله راه تغییر بسیار مدرن شده و می‌تواند حتی ارتباط اینترنتی داشته باشد! شاید به نظر شما عجیب باشد که یک چرخ خیاطی چرا باید به  شبکه اینترنت متصل شود اما در ادامه برایتان توضیح داده‌ایم که خیاطی خانگی امروز تا چه اندازه مدرن و نوآورانه پیش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خرید چرخ خیاطی به فروشگاه اینترنتی زنبیل سر بزنید و به انواع چرخ خیاطی موجود نگاهی بیاندازید.

چرخ خیاطی دستی: رایج‌ترین و البته قدیمی‌ترین نوع چرخ خیاطی خانگی است و برای دوخت‌ودوزهای ساده کاربرد دارد. این چرخ خیاطی با انرژی مکانیکی و از طریق به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی، کار کرده و برنامه‌های دوخت‌ودوز چندانی ندارد. اولین چرخ خیاطی‌ها ابتدا به وسیله دست و با گرداندن چرخ، شروع به حرکت و دوختن می‌کردند اما به تدریج یک پدال برقی ساده هم به آنها اضافه شد. چرخ‌های خیاطی دستی معمولا قیمت چندانی ندارند اما این روزها چندان هم مورد استفاده نیستند.

چرخ خیاطی کامپیوتری: این نوع چرخ خیاطی‌ها مجهز به تراشه‌های کامپیوتری و دارای مجموعه دوخت گسترده و کارآمد هستند. انتخاب یک الگوی دوخت، به طور خودکار موقعیت سوزن و کشش نخ را تنظیم می‌کند و چرخ خیاطی دارای ظرفیت تکرار یک الگوی تعیین شده است، مانند دوخت جادکمه، چندین نوع دوخت و سردوزی. چرخ خیاطی‌های موجود در بازار معمولا از این نوع هستند و می‌توانند انواع دوخت‌ها و طرح‌ها را روی لباس پیاده کنند.

چرخ خیاطی با قابلیت اتصال به اینترنت: این نوع چرخ خیاطی می‌تواند به اینترنت وصل شود و سخت‌افزار خود را به‌روزرسانی کند تا چرخ خیاطی شما همیشه در کارآمدترین حالت قرار داشته باشد. اگر علاقمند به گلدوزی هم باشید این چرخ خیاطی‌ها می‌توانند طرح‌های دلخواه متنوع شما را از اینترنت دانلود کنند. الگوهای دوخت به طور مستقیم از اینترنت دانلود می‌شوند و حتی شما می‌توانید در بعضی از مدل‌ها، الگوهای خود را طراحی و یا شخصی‌سازی کنید. با دریافت الگوهای موجود، می‌توانید الگوهای دوخت، رنگ‌ها و حتی سایز الگو را تغییر دهید و به سلیقه خودتان لباس‌تان را طراحی کنید.

خرید اینترنتی انواع چرخ خیاطی را به راحتی از زنبیل انجام دهید، زنبیل این امکان را به شما می دهد که با مقایسه کیفیت و قیمت چرخ خیاطی‌ها بتوانید بهترین خرید خود را تجربه کنید و سفارش خود را به صورت سریع تحویل بگیرید.

زنبیل را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

 برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام

true برچسب ها : چرخ خیاطی فروشگاه آنلاین وب‌سایت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی