Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مهدی محمدی، ملی پوش تیم دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران درنخستین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در مالزی به نشان طلا دست یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان هر سه نماینده کشورمان امروز در رقابت های تعقیبی انفرادی کلاس C4 وC5 شرکت کردند و مهدی محمدی به نشان طلا دست یافت و بهرام سلیمانی و علیرضا قاسمی از راه یابی به جمع چهار نفر نهایی بازماندند و به ترتیب ششم و هفتم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا در بخش پیست، نمایندگان کشورمان روز دوشنبه در مسابقات تیمی اسپرینت و یک کیلومتر به رقابت خواهند پرداخت.
این مسابقات از 26 بهمن ماه در مالزی آغاز شده است و تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان ایران با ترکیب بهرام سلیمانی (فارس)، علیرضا قاسمی (تهران) و مهدی محمدی ( زنجان) با سرپرستی فرهاد عصفوری، در بخش پیست این رقابت ها شرکت کرده اند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 1293** 1701
تنظیم :محمد طاهری* انتشار:حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی