Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز_ قائم مقام وزیر نیرو گفت: خوزستان به دلیل مسایل گرد و غبار از استان های با اولویت وزارت نیرو در بحث تامین سرمایه و بودجه است.

به گزارش قدس آنلاین، ستار محمودی  اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده گرد وغبار در خوزستان، برنامه هایی در زمینه ایمن سازی آب و برق تدوین شده که به تدریج مشکلات پیش آمده بر اثر گرد و غبار در صنعت آب و برق را رفع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرایط گرد و غبار بهمن امسال در خوزستان از نظر شدت، بدتر از توفان گرد و غبار پارسال بود ولی اقدامات انجام شده و برنامه ریزی یک سال گذشته کمک کرد تا آن بحران تکرار نشود و شبکه پایدار باشد.

در توفان گرد و غبار بهمن پارسال در خوزستان، شبکه برق بیش از ۱۲ شهرستان خوزستان دچار قطعی طولانی مدت شد و به تبع آن آب این مناطق نیز قطع شد و زندگی عادی مردم را فلج کرد.

قائم مقام وزیر نیرو در خصوص تخصیص بودجه ویژه به بحث گرد و غبار در استان گفت: دولت با ارایه تسهیلات و کمک در زمینه عرصه گاه ها برای ساخت و اجرا و همچنین پشتیبانی، برای عبور از مراجع تامین سرمایه تلاش دارد تا سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در صنعت برق تشویق کند.

وی با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در صنعت برق اظهار کرد: در بحث تخصیص اعتبار در حوزه برق، به دلیل کافی نبودن منابع دولت و بالا بودن هزینه سرمایه گذاری، نیاز است تا مولفه ها و تعرفه های جذاب برای سرمایه گذاران ایجاد کرد.

محمودی با بیان اینکه صنعت زیرساختی برق بسیار سرمایه بر است، ادامه داد: با توجه به منابع اندک، دولت باید در حوزه های مختلف صنعت برق برنامه ریزی متمرکز داشته باشد تا بتواند ساختارها را پایش و نگهداری تاسیسات را انجام دهد.

وی همچنین بیان کرد: در بحث آب و فاضلاب خوزستان پروژه های سنگینی برای تامین آب آغاز شده که از سوی استان نیاز به حمایت و تامین اعتبار از منابع عمومی دولت دارند.
قائم مقام وزیر نیرو پنجشنبه برای شرکت در نشست شورای انسجام بخشی مدیران وزارت نیرو در اهواز، سفری یک روزه به خوزستان داشت.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۳۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد