Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر حسینی مهر قصد دارد در صورت ایجاد شرایط مناسب در سال آینده، رویکرد اجرایی کاملا متفاوتی را نسبت به تجربیات قبلی خود در تئاتر ایران تجربه کند.

ناصر حسینی مهر کارگردان و مدرس تئاتر ایران که نیمه اول سال جاری نمایش «بوف کور» را در مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد درباره برنامه خود برای ادامه فعالیت در عرصه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر شرایط تولید و اجرای تئاتر مناسب نیست اما ۲ نمایشنامه ایرانی و خارجی را مدنظر دارم که اگر روزی بخواهم اثری را روی صحنه ببرم، به طور حتم یکی از این ۲ نمایشنامه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در سری جدید فعالیتم در عرصه کارگردانی تئاتر به رویکرد تازه ای فکر می کنم که کاملا نسبت به دوره گذشته تجربیاتم متفاوت خواهد بود. تجربه جدید به لحاظ رویکرد اجرایی کاملا متفاوت از تجربیات قبل خواهد بود و از شکل های اکسپرسیونیستی که پیش از این تجربه کردم، به دور است.

کارگردان نمایش هایی چون «هملت ماشین» و «هراکلس ۵» متذکر شد: در حال حاضر برخی هنرمندان جوان از شکل اجرایی اکسپرسیونیستی برای خشونت و ترساندن مخاطب بر صحنه تئاتر استفاده می کنند و در این حالی است که این شکل اجرا نباید تنها برای به حیرت وادار کردن مخاطب استفاده شود بلکه باید به مضمون نیز پرداخت.

حسینی مهر در پایان تأکید کرد: امیدوارم شرایط فراهم باشد تا فضایی را که مسیر جدیدی برای گروه تئاتری ام است، تجربه کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان به پایان رسیدن سریال گناه فرشته کاری از حامد عنقا، نفس بازغی دختر پژمان بازغی بازیگر این سریال ویدئویی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد. این سریال جنایی با حضور ستاره‌هایی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و پردیس پورعابدینی داستان رسیدگی به پرونده دختر جوان متهم به قتلی بود که در این سریال، سرانجام قصاص شد.

پیام دختر پژمان بازغی به شهاب حسینی | برای من شهاب حسینی بودید ولی... چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟

کد خبر 847360 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر) نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید