Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:16:55 GMT

نمایش دو فیلم از تایلند در موزه هنرهای معاصر تهران

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۳۸۹۹

نمایش دو فیلم از تایلند در موزه هنرهای معاصر تهران

فیلم‌های «سندرم‌ها و یک قرن» و «عمو بونمی زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد می‌آورد» به کارگردانی آپیچاتپونگ ویراستاکول، در روزهای یکشنبه۲۹ بهمن ماه ساعت۱۷ و چهارشنبه دوم اسفند ماه ساعت ۱۶،در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید. ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ فرهنگی سینما و تلویزیون نظرات

 به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در ادامه برنامه نمایش فیلم در فصل زمستان دوره پنجاهم سینما تک و در بخش آهسته با شرق، دو فیلم ازآپیچاتپونگ ویراستاکول (کارگردان تایلندی) نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه 29 بهمن ماه ساعت 17، فیلم  «سندرم‌ها و یک قرن» محصول سال 2006 ، به مدت 101 دقیقه و روز چهارشنبه دوم اسفند ماه ساعت 16، فیلم «عمو بونمی زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد می‌آورد» محصول سال 2010، به مدت 108 دقیقه به زبان اصلی و با زیر‌نویس فارسی در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در‌می‌آید.

داستان فیلم «سندرم‌ها و یک قرن» درباره‌ی پدر و مادر پزشک، کارگردان و خاطرات او از بزرگ شدن در محیط بیمارستان است و فیلم «عمو بونمی زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد می‌آورد»، بر روی آخرین روزهای زندگی بونمی شخصیت اصلی فیلم تمرکز دارد. او به همراه روح همسر خود و پسر گمشده‌اش که در ظاهر غیر‌انسانی بازگشته است زندگی  گذشته خود را مرور می‌کند .

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سینما

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران