Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:19:50 GMT

روزهاي ناخوش نساجي قائمشهردرليگ يک فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۴۶۲۹۷

روزهاي ناخوش نساجي قائمشهردرليگ يک فوتبال

خبرگزاري آريا - ساري-ايرنا- نساجي قائمشهر يکي از 2 نماينده مازني ها دررقابت هاي ليگ دسته اول جام آزادگان که انتظارمي رفت با تغيير در کادر فني و جذب 9 بازيکن جديد در نيم فصل دوم جايگاهش را در بالاي جدول تثبيت کند،با شکست هاي پياپي هفته هاي اخير روزهاي ناخوشي را سپري مي کند.

به گزارش خبرنگارايرنا، ناخوش احوالي نساجي قائمشهر قديمي ترين تيم فوتبالي مازندران و پرطرف دار ترين تيم ليگ يک اين روزها حال هواداران پروپاقرص تيم مازني ها را نيز خراب کرده و بار ديگر زنگ 14 ساله شدن حسرت اين استان براي تيمداري در ليگ برتر را به صدا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نساجي قائمشهراز 23 بازي ليگ يک با کسب 39 امتيازبا 2 پله سقوط نسبت به نيم فصل اول در رده پنجم اين رقابت ها قرار دارد و از دست دادن امتياز در هفته 24 در برابر اکسين البرز که اين تيم هم اين روزها حال خوشي ندارد، مي تواند به کابوسي براي کادرفني، بازيکنان و هواداران اين تيم تبديل شود.
نساجي دوشنبه 30 بهمن ماه در شهيد وطني قائمشهر ميزان اکسين البرز است که از 23 بازي گذشته در ليگ با 38 امتياز در رده هفتم جدول قرار دارد.
* 6 بازي 3 شکست در نيم فصل دوم
نساجي قائمشهر که نيم فصل دوم را با برد شروع کرده بود ، از 6 بازي در اين مرحله 9 امتياز کسب کرد و به طور کامل تمام بازي هاي خارج از خانه را واگذار کرد تا براي اين تيم در هر بازي 1.5 امتياز به دست آيد که اين نتيجه درنيم فصل اول براي هر بازي 1.8 امتياز است.
اگرچه نتيجه نساجي قائمشهر بر روي کاغذ در زمين فوتبالي تا حدودي قابل قبول باشد، ولي از آنجايي که در ليگ يک صرفا 2 تيم به ليگ برتر صعود مي کنند و اين تيم با اين شکست ها آن هم در نيم فصل دوم 2 پله سقوط کرد، به نوعي بد اقبالي فوتبالي است که کارنامه هر کادرفني را زير سوال مي برد.
کارشناسان فوتبالي در مازندران شرايط فعلي نساجي قائمشهر را مطابق با حساسيت نيم فصل دوم براي تيم هايي که براي صعود بسته شدند را نامناسب مي دانند.
اين کارشناسان معتقدند که نساجي در صورت تمايل به صعود بايد از اين پس به گونه اي در ليگ بازي کند که ضمن برد بازي هاي خانگي در خارج از خانه نيز امتيازي از دست ندهد تا شايد با خوش اقبالي و باخت صدرنشينان براي خودش در رده هاي بالا شانسي براي صعود ايجاد کند.
سرمربي سابق نساجي قائمشهر مي گويد : نساجي با وجود جذب 9 بازيکن جديد و تغيير کادر فني نتيجه خوبي را در نيم فصل دوم کسب نکرد و سقوط 2 پله اي از لحاظ روحي و رواني تيم را دچار مشکل کرد.
حسين مسگر ساروي به خبرنگارايرنا گفت که تيم محبوبش براي ليگ برتري شدن بسته شد و نتايجي که به دست مي آيد ، روزهاي خوشي را نويد نمي دهد و بايد چاره انديشي شود.
وي مهمترين مشکل اين روزهاي نساجي را ناهماهنگي در بين بازيکنان و بازي نکردشان در پست هاي خودشان اعلام کرد.
** جبران امتياز در بازي هاي آينده
سرمربي نساجي قائمشهر معتقد است که تيمش در بازي هاي نيم فصل امتياز خوبي کسب کرده و تا پايان فصل 11 بازي ديگر پيش روي دارد و مي تواند امتياز از دست رفته را جبران کند.
داوود مهابادي در گفت و گوي تلفني با خبرنگارايرنا در ساري مشکل اصلي تيمش را مصدوميت بازيکنانش و اشتباه داوري دانست و گفت که با برگشت بازيکنان مصدوم نساجي هم به جايگاهش درجدول ليگ بر مي گردد.
وي به هواداران تيمش توصيه کرد تا حوصله به خرج بدهند و با تشويق تيم منتظر روزهاي خوب براي اين تيم مازني باشند.
هيات مديره باشگاه نساجي قائمشهردرنشستي پس از شکست تيمشان درهفته هاي اخير اگرچه بازيکنان و کادر فني را به 10 تا 20 درصد کسر قرارداد جريمه کردند، ولي به اتفاق از سرمربي تيمشان حمايت کردند.
داوود مهابادي نيم فصل دوم از برق جديد شيراز به نساجي قائمشهر آمد و جانشين مهدي پاشازاده همبازي سابق خود در استقلال تهران شد.
مازندران 2 نماينده در ليگ يک دارد که خونه به خونه با 42 امتياز از 23 بازي در رده سوم و نساجي با همين تعداد بازي و 39 امتياز در رده پنجم قرار دارد.
گزارش خبري : حسين فلاحتي** انتشاردهنده : محسن حسن نيا
6982/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیم ما در نیمه اول چهار تعویض انجام می‌دهد یعنی مشکلاتی داریم که باید بررسی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدسیروس پورموسوی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر ملوان بندر انزلی در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: متأسفانه امروز آنطوری که برنامه‌ریزی کرده بودیم، بازی خوب پیش نرفت و ناچار شدیم چهار تعویض در نیمه اول داشته باشیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم به بازی برگشتیم و کار را به تساوی کشاندیم. با توجه به نتایج تیم‌های دیگر، شاید تساوی برای ما خوب نباشد، اما همین که به بازی برگشتیم و امیدمان به آینده باشد، خدا را شکر می‌کنیم.

توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت

وی در ادامه افزود: قبول کنید تیمی که چهار تغییر می‌دهد دچار مشکل است. باید در این هفته مشکلات را بررسی کنیم و آماده بازی با سپاهان شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد تقابل تیمش با سپاهان و نساجی قائمشهر در دیدارهای آینده تصریح کرد: هر پنج بازی باقیمانده برای ما سخت خواهند بود. اگر امروز برنده می‌شدیم شاید هفته بیست‌وهشتم و یا بیست‌ونهم تکلیف تیم‌های سقوط کننده مشخص می‌شد، اما با برد نساجی تکلیف در هفته پایانی مشخص شود. باید روحیه‌مان را حفظ کنیم. درست است بازی با سپاهان، نساجی و پرسپولیس در آینده سخت است، ولی مطمئن باشید تیم ما به جدول برمی‌گردد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان