Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - نخستين دوره رقابت هاي هفت سنگ بانوان کشور که در آبادان برگزار شد با قهرماني تيم آذربايجان غربي به پايان رسيد.

به گزارش ايرنا نخستين دوره رقابت هاي قهرماني هفت سنگ بانوان ايران که از روز چهارشنبه هفته گذشته در مجموعه ورزشي کارگر آبادان آغاز شده بود روز شنبه با قهرماني تيم آذربايجان غربي به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ديدار نهايي اين رقابت ها تيم آذربايجان غربي با نتيجه هشت بر سه تيم تهران را از پيش رو برداشت و بر سکوي قهرماني قرار گرفت.
در ديدار رده بندي نيز تيم چهار محال و بختياري موفق شد چهار بر سه تيم اصفهان را شکست دهد و به مقام سومي اين دوره از رقابت ها برسد.
در اين دوره از مسابقات 300 ورزشکار در قالب 27 تيم از ساير استان هاي کشور به مدت چهار روز به ميزباني آبادان با يکديگر به رقابت پرداختند.
در پايان اين دوره از رقابت ها 18 نفر به اردوي تيم ملي بانوان دعوت شدند.
7104// 6037
خبرنگار: مسعود گادار** انتشاردهنده: عبدالحميد راجي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۴۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   اعضای تیم ۱۴ نفره کانون دانش آموزی مدرسه شهید بروجردی بوکان در دوازدهمین دوره المپیاد آماده مرحله استانی رتبه اول را کسب و مفتخر به دریافت تندیس آیتم های مخاطرات طبیعی (پناه گیری و خروج ایمن در زمان زلزله) و آسیب های اسکلتی و مفصلی شدند.

در این دوره مسابقات تیم های میاندواب؛مقام سوم،سردشت؛مقاوم دوم و تیم شهرستان شوط موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد