Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس جمهور، تاریخ روابط ایران و هندوستان را سرشار از صمیمیت و همکاری دانست و تاکید کرد: تاریخ و اشتراکات فرهنگی، سرمایه بزرگی برای روابط دولتها و پارلمان ها است که باید از آن بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی عصر شنبه در دیدار معاون رئیس جمهور و رئیس مجلس سنا هندوستان، با بیان اینکه مقامهای ارشد دو کشور برای توسعه و تقویت بیش از پیش روابط تهران – دهلی نو ، اراده ای جدی دارند، گفت: روابط ما نه تنها علیه هیچ کشوری نیست، بلکه در راستای منافع دو ملت و منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور همچنین بر نقش مهم پارلمانها در توسعه روابط دولت ها تاکید کرد و گفت که مجالس ایران و هند با تقویت همکاریهای خود می توانند مسیر  تقویت روابط مشترک را بیش از پیش و همسو با منافع دو ملت هموارتر سازند.

معاون رئیس جمهور و رئیس مجلس سنا هندوستان نیز در این دیدار که عصر شنبه در هتل محل اقامت دکتر روحانی برگزار شد، تاکید کرد که مجلس و دولت هندوستان از توسعه همه جانبه روابط تهران – دهلی نو حمایت می کنند و همه تلاش خود را در این راستا به کار گرفته اند.

«ونکایا نایدو» همچنین تقویت همکاری های دو کشور را در مبارزه با تروریسم ضروری خواند و اظهار داشت: همه کشورهای جهان باید روبروی تروریسم بایستند چرا که تروریسم مانع پیشرفت، توسعه و رفاه کشورها است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور

تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در حوزه زنان پایان یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور که خرداد ماه 1401 به امضای انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران رسیده بود، با اعلام رئیس دانشکده زنان و خانواده این دانشگاه پایان یافت.

بر این اساس در این تفاهم نامه همکاری این دو مرکز در بخش حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های دانشگاه تهران در جهت اهداف و راهبردهای سیاست‌های کلی نظام در حوزه زن و خانواده، همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین و مشارکت در راه‌اندازی دانشکده علوم خانواده به مدت سه سال از خرداد ماه سال 1401 انجام می پذیرفت که  دانشگاه تهران به این همکاری پایان داد.

فاطمه یزدیان، رئیس دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران در نامه اعلام لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، از عدم ایفای تعهدات معاونت امور زنان و خانواده به عنوان دلیل خاتمه دادن به این تفاهم‌نامه سه ساله نام برده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رتبه اول کشوری مشتریان فعال سرویس ADSL به مخابرات منطقه کردستان تعلق گرفت
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان رئیس‌جمهور
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • امیرعبداللهیان: همکاری ایران و آژانس تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیسی: از سوءاستفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • رئیسی: از سوء استفاده صهیونیست‌ها علیه ایران جلوگیری کنید/ بارزانی: حرمت کمک‌های ایران را نگه می‌داریم
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است