Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:50:51 GMT

مسدود شدن مسیر لوشان به سمت قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۵۰۴۳۴

مسدود شدن مسیر لوشان به سمت قزوین

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: به علت بارش شدید برف در محور کوهین، تا اطلاع ثانوی، تردد تمام وسایل نقلیه از لوشان به سمت قزوین مسدود است.

به گزارش واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ حسین محمدپور عصر شنبه در توضیح آخرین وضعیت جاده های استان اظهار کرد: به علت بارش شدید برف در محور کوهین، تردد تمامی وسایل نقلیه از لوشان به سمت قزوین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین محور پونل به خلخال حد فاصل زندانه به خلخال، به علت وضعیت نامناسب جوی مسدود است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در سایر راه های استان مشکل خاصی گزارش نشده، افزود: تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر گیلان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ محمدپور اضافه کرد: به دلیل شرایط خاص جوی، رانندگان باید از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان خودداری کنند و در صورت تردد، تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته باشند.

ادامه مه گرفتگی آسمان و کاهش دما در گیلان طی 2 روز پیش رو

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه کاهش نسبی دما، مه گرفتگی و ابرناکی آسمان استان طی 2 روز پیش رو خبر داد.

مازیار غلامی عصر شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس کاهش نسبی دما، بارندگی، وزش باد و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: این سامانه بارشی روز دوشنبه تضعیف شده و سپس بتدریج از منطقه خارج می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد، اواخر وقت در ارتفاعات بالای 2 هزار متر بارش برف عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی (بعضی نقاط احتمالا شدید) ، وزش باد، ارتفاعات بارش برف پیش بینی کرد.

وی افزود: بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با 10 درجه مربوط به شهرهای رشت و لاهیجان و کمینه دما با 2 درجه مربوط به دیلمان بوده است.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی رشت طی شبانه روز گذشته را نیز شش درجه ذکر کرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه در سطح استان قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین طی روز های آینده اظهار داشت: از روز جمعه تا صبح روز شنبه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان قزوین فعال بوده و بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ در برخی نقاط استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اثر بارش باران در سطح منطقه، لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی پیش بینی شده و از رانندگان تقاضا می شود نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

عضو ستاد فرماندهی مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: آب‌گرفتی معابر عمومی و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و همچنین احتمال خسارت به سازه های سبک و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در طی روز های آینده پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خاطر نشان کرد: هشدارهایی از سوی اداره کل هواشناسی استان قزوین صادر شده است، که نیاز است مردم نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: کشاورزان قزوینی تمهیدات لازم را طی روزهای آینده اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • مسدود شدن مسیر روستاهای دشتی بر اثر سیل
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • باران بهاری از فردا در استان قزوین
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت