Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی بحرینی مقدم در جلسه شورای اشتغال استان اظهار کرد: باید مصوبات جلسات شهرستانی شورای اشتغال با توجه به حضور خوب مسئولان و مدیران استان در آن جلسات جمع‌بندی و سپس این مصوبات رصد شود تا شاهد خروجی مناسبی از این جلسات باشیم.

وی افزود: جلسات شورای اشتغال 22 شهرستان برگزار شده است و از زمان برگزاری جلسه شورای اشتغال اولین شهرستان مدت زیادی می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه انتظار داریم یک دبیرخانه منظم در اداره‌کل تعاون کار ابلاغ و پیگیری مصوبات جلسات را انجام دهد.  

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: نیت از حضور در شهرستان‌ها آن است تا مسایل و مشکلات شهرستان‌ها بررسی و به مسایل و مشکلات آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی شود. باید دبیرخانه‌ای در اداره‌کل تعاون وجود داشته باشد و مصوبات جلسات شورای اشتغال را ابلاغ کند تا بتوانیم در جلسات شورای اشتغال خروجی داشته باشیم.

بحرینی مقدم عنوان کرد: تعداد جلسات شورای اشتغال برگزار شده در شهرستان‌های استان بی سابقه است اما از این جلسات خروجی مطالعه‌شده‌ای نداریم. بسیاری از مدیران کل که در جلسات شرکت می‌کنند، مشکلات مربوط به حوزه خود را پیگیری می‌کنند اما اینکه از این جلسات به صورت مستند چیزی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم به عنوان یک سند ملی مطرح کنیم، وجود ندارد.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم در بحث پرداخت تسهیلات روستایی کمیته فنی اداره‌کل تعاون حداقل هفته‌ای سه جلسه را برگزار کند و در این زمینه باید دید که چه میزان شاهد پرداخت تسهیلات خواهیم بود. این مساله با کار بیشتر محقق می‌شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست برخط ایده پردازی با موضوع فرصت‌های هفته جمعیت امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام رسول ساکی دبیر مجمع فعالان جمعیت کشور و حجت الاسلام محمد مجید دایی دایی، ایده‌پرداز و طراح سامانه دعوت برگزار می‌شود.

نشست مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6094326 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • زهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود