Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام محمدکاظم شاه آبادی فرزند آیت الله نصرالله شاه آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری،از بستری شدن آیت الله شاه آبادی در بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، به اطلاع می‌رساند آیت الله شاه آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان تهران بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل ذکر است حال عمومی ایشان مساعد نیست؛ لذا از عموم مومنین و مومنات تقاضا می‌شود برای شفای عاجل ایشان دعا کنند.

همچنین حجت الاسلام محمدکاظم شاه آبادی فرزند آیت الله نصرالله شاه آبادی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی این استاد حوزه گفت: آیت الله شاه آبادی از شب گذشته در بخش ICU بستری هستند و ایست تنفسی پیدا کردند و در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.

حجت الاسلام شاه آبادی اظهار داشت: ایشان در بیمارستان حضرت بقیة الله (عج) بستری شده اند و متأسفانه وضع و حال عمومی ایشان مساعد نیست.

وی ادامه داد: علت بستری آیت الله شاه آبادی زخم دیابت و گرفتگی عروق پا بوده است و باید در بیمارستان تحت مراقبت باشند، از مردم و مؤمنان عزیز می‌خواهیم که برای شفای آیت الله شاه آبادی دعا کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند