Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای هفته بیست و چهارم لیگ هلند، تیم هیرنفین مهمان تیم صدرنشین آیندهوون بود که توانست این تیم را با نتیجه دو بر دو متوقف کند.

آیندهوون در نیمه نخست مسابقه دو گل توسط آریاس دقیقه 34 و دی یونگ 43 به ثمر رساند اما اخراج هیروینگ لوزانو، آقای گل فعلی اردیویژه در دقیقه 45 بازی را به سود مهمان برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم اسچارز دقیقه 56 گل نخست را برای هیرنفین به ثمر رساند و در دقیقه 82 نیز رضا قوچان نژاد ملی پوش ایرانی هیرنفین گل دوم را به ثمر رساند و تیمش را از شکست نجات داد.

گوچی که 90 دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بود ، با این گل تعداد گلهایش را در این فصل لیگ هلند به عدد چهار رساند.

هیرنفین با این تساوی 32 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.آیندهوون نیز با اختلاف هشت امتیازی نسبت به آژاکس رده دومی صدرنشین است.

انتهای پیام/

گلزنی گوچی مقابل آیندهوون

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت