Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارگردان برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: ما در فیلم تنگه ابوقریب تلاش کردیم روایتی صادقانه از روزگار دفاع مقدس ارائه کنیم و امیدواریم تماشاچی بتواند با تماشای این فیلم لحظات سخت آن دوران را درک کند.

بهرام توکلی کارگردان برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص تحول سینمای دفاع مقدس با فیلم خود گفت: من به شخصه به شدت امیدوارم که تنگه ابوقریب در سینمای دفاع مقدس تحول به وجود آورده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سینما عرصه بسیار گسترده ای است و بعید می دانم با یک فیلم بتوان تحولی در این عرصه ایجاد کرد.

وی تاثیر مستقیم بر مخاطب را هدف خود دانست و افزود: ما در فیلم تنگه ابوقریب تلاش کردیم روایتی صادقانه از روزگار دفاع مقدس و رشادت های مردم و مخصوصاً گردان عمار در آن منطقه ارائه کنیم و امیدواریم تماشاچی بتواند با تماشای این فیلم لحظات سخت آن دوران را درک کند.

کارگردان فیلم "من دیگو مارادونا نیستم" درباره منابع اصلی برای ساخت فیلم "تنگه ابوقریب" تاکید کرد: بدون شک بهترین منبع برای ما و ساخت این فیلم مستندهای زمان دفاع مقدس بود. شاید فیلم های هالیوودی گرته هایی در ذهن هر شخص می گذارد اما فضای جنگ و دفاع مقدس در ایران از همه جا متفاوت بود زیرا در ایران همه داوطلبانه به میدان می روند.

توکلی با تاکید بر حمایت مسئولین و نگاه کلان بر سینمای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در ابتدا باید بدانیم با ساخت یک فیلم راهی باز نمی شود و تغییر عمده در سینمای دفاع مقدس در دستان متولیان و مسئولین فرهنگی است. آنها که برنامه های کلان فرهنگی را انجام می ‌دهند باید دغدغه راه دفاع مقدس را برای ساخت آثاری این چنین هموار کنند. اگر نه فیلمساز تمام توانش به تولید یک اثر ختم می شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی