Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان گفت: برنامه ۱۷۶ باشگاه نجوم اصفهان روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه از سوی مرکز نجوم ادیب به بررسی جستجوی حیات می پردازد.

مهدی اسحاقی در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سلسله نشست‌های ماهانه مرکز نجوم ادیب با هدف آگاه سازی عموم با آخرین اخبار و یافته‌های نجوم در آخرین دوشنبه هر ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا، "رضا ماه منظر" در صد و هفتاد و ششمین نشست باشگاه نجوم اصفهان به بیان مطالبی با محوریت "در جستجوی حیات"  خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک آزمایش شمیایی ساده می‌تواند به زودی به یکی از مهم‌ترین پرسش‌های بشر در مورد احتمال وجود حیات در سایر سیاره ها پاسخ دهد.

مدیر مرکز نجوم ادیب با بیان اینکه ناسا روشی را آزمایش می‌کند که ده هزار برابر دقیق‌تر از روش‌های فعلی است، افزود: با استفاده از این سیستم جدید، جستجوی حیات در سیاره‌هایی به غیر از زمین آغاز می شود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری این سلسله نشست‌ها آشنا شدن عموم با دستاوردهای نجوم است، اضافه کرد: علاوه بر این امید داریم با برگزاری این نشست‌ها، زمینه کشف استعداد و نخبه پروری نیز محقق می شود. زیرا دانش اموزان و علاقه مندان به نجوم می توانند با متخصصان و کارشناسان این حوزه در کشور یا خارج از کشور اشنا شوند.

اسحاقی در مورد برنامه جانبی این نشست اظهار کرد: ارایه اخبار و رویدادهای نجومی و پخش فیلم و کلیپ نجومی از دیگر برنامه های جانبی این نشست است.

مدیر مرکز آموزش نجوم ادیب اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت در نشست‌های باشگاه نجوم اصفهان برای عموم آزاد و رایگان است که علاقه مندان به نجوم می ‏توانند روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ساعت ۱۷ در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان ‏باغ‌گلدسته حضور یابند و از جدیدترین موضوعات مربوط به جستجوی حیات در فضا باخبر شوند.‏

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی