Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد مهری شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرضا با اشاره به بیمارستان‌های شهرستان شهرضا، اظهار کرد: در شهرضا بیمارستان‌ امیرالمؤمنین(ع) با 108 تخت و بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) با 70 تخت وجود دارد که از سال 1394 قرار شد با الحاق آن‌ها به یکدیگر بیمارستان جنرال 250 تخت منطقه جنوب استان ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ساخت یال دوم بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا، افزود: یال جدید در مساحت 7 هزار متر مربع در سه طبقه بوده که طبقه همکف شامل اورژانس داخلی جراحی با 25 تخت، سالن اجتماعات و واحد تصویربرداری شاملMRI، رادیولوژی، سونوگرافی و ماموگرافی است.

رئیس بیمارستان‌های شهرضا با اشاره به عملیات ساختمانی یال جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)، اذعان کرد: یک شرکت در مناقصه برنده شده است و عملیات ساختمانی را از اول دی ماه شروع کرد، طبق قرارداد حدود 7 ماه برای اتمام ساختمان زمان نیاز است.

وی با بیان این‌که اگر مشکلی به وجود نیاید ساختمان بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: پس از اتمام ساختمان نوبت به تجهیز ساختمان می‌رسد که آن زمان باید دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت در این خصوص اقدام کنند.

مهری تأکید کرد: در سال گذشته به علت آن‌که خیران نتوانستند تعهدات خود را برای ساخت بیمارستان جدید شهرضا انجام دهند دانشگاه علوم پزشکی تصمیم گرفت این پروژه را به اتمام برساند.

وی با اشاره به تعهد 63 درصدی خیران در ساخت یال جدید بیمارستان، ابراز داشت: حدود سه ماه است که با بخش خصوصی در این زمینه قرارداد بسته شده و یال دوم در حال ساخت است.

رئیس بیمارستان‌های شهرضا با اشاره به این‌که یال دوم بیمارستان تیرماه سال آینده به اتمام می‌رسد، بیان داشت: تاکنون یک میلیارد تومان برای تکمیل این بیمارستان اختصاص داده شده و قرار است همه نیازهای درمانی منطقه جنوب استان را پوشش دهد.

وی تأکید کرد: در بیمارستان جدید علاوه بر تخصص‌های موجود 3 فوق تخصص گوارش، ریه و نفرولوژی نیز اضافه می‌شود و در حال حاضر نیز فوق تخصص گوارش یک روز در هفته در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) حضور دارد.

مهری با اشاره به این‌که در 9 ماه نخست امسال 6 هزار بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و 4 هزار بستری در بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) انجام شده است، خاطرنشان کرد: در همین مدت 3 هزار و 172 عمل جراحی در بیمارستان‌های شهرضا انجام شده است.

وی با بیان این‌که در 9 ماهه سال 96، ضریب اشغال تخت در بیمارستان‌ امیرالمؤمنین(ع) 63 درصد و در بیمارستان‌ صاحب‌الزمان(عج) 87 درصد بوده است، اذعان داشت: بر اساس دستورالعمل جدید بخش‌های رادیولوژی و آزمایشگاه بیمارستان باید به بخش خصوصی واگذار شود.

 

انتهای پیام/م

 

تبدیل بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا به قطب درمانی جنوب اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید

یحیی گل محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در خصوص اینکه گفته می شود از او خواسته اند تا با دادن تعهد راه برطرف شدن موانع برای عقد قرارداد با باشگاه ها برایش فراهم شود، گفت: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست.از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال در اردبیل
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی از مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی درباره مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • برخی شهرک‌های زنجان کمبود مدرسه دارند
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته