Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيگر فيلم "تنگه ابوقريب" گفت: تاثيري که فيلم تنگه ابوقريب مي گذارد براي نسل جوان و نوجوان ايران است. اين نسل بايد با تاريخ و از دوران دفاع مقدس آشنا شود و اين فيلم تصويري واضح از آن دوران به مخاطب ارائه داده است.
مهدي پاکدل بازيگر سينماي ايران که امسال با دو فيلم "تنگه ابوقريب" و "چهارراه استانبول" در جشنواره فيلم فجر حاضر شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان درخصوص حضور خود در فيلم تنگه ابوقريب گفت: براي من همواره کار با بهرام توکلي مثل يک آرزو بوده است زيرا سينماي وي را به شدت دوست داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي در همين راستا ادامه داد: امسال خوشبختانه توانستم با دو کارگردان محبوبم دو نقش بسيار متفاوت و تاثيرگذار را ايفا کنم. تمام تلاشم را انجام دادم اين دو نقش را با اينکه از لحاظ مختصات فرماندهي به هم شبيه هستند به شکلي متفاوت بازي کنم.
بازيگر فيلم "چهارراه استانبول" بازي در فيلم "تنگه ابوقريب" را بي بديل خواند و افزود: به شدت در فيلم تنگه ابوقريب احساس همذات پنداري داشتم و در بسياري از صحنه ها متاثر مي شدم. اکثر عوامل گروه ما در زمان جنگ حضور داشتند و تجربه آنها در درک فضاي آن زمان به شدت به بازيگران کار کمک مي کرد.
وي تاثيرگذاري فيلم تنگه ابوقريب را اتفاقي نادر در سينماي دفاع مقدس خواند و اذعان کرد: تاثيري که فيلم تنگه ابوقريب مي گذارد براي نسل جوان و نوجوان ايران بوده و مخاطب اصلي ما همين نسل است. اين نسل بايد با تاريخ و از دوران دفاع مقدس آشنا شود و اين فيلم تصويري واضح از آن دوران به مخاطب ارائه داده است. تمام فيلم تنگه ابوقريب براي تک تک بازيگران تکان دهنده بود و ما خودمان را دقيقاً در همان زمان تصور مي کرديم.

پاکدل با اشاره به شباهت ظاهري خود در دو فيلم حاضر در جشنواره فيلم فجر خاطرنشان کرد: فيلمبرداري هر دو فيلم همزمان شده بود و به همين دليل نمي شد تفاوت بسيار زيادي در گريم داشت. البته شباهت ظاهري من در دو فيلم "تنگه ابوقريب" و "چهارراه استانبول" براي خود من جذاب بود. زيرا اين دو شخصيت نشان دهنده يک قهرمان در دو برهه زماني مهم در تاريخ ايران را نشان مي داد. اينکه يک قهرمان در سال 67 و يک قهرمان در سال 95 را در کنار يکديگر بازي کردم براي من اتفاق بسيار مهمي است. اميدوارم توانسته باشم تفاوت هاي ميان اين دو کاراکتر را در ريز جزييات نشان داده باشم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۵۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند