Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:20:00 GMT

گردهمایی تمام مسئولان کمیته ملی المپیک ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۰۱۵۴

گردهمایی تمام مسئولان کمیته ملی المپیک ایران

نشست هم نشینی با حضور روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک پس از انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، نشست هم اندیشی مسئولین کمیته ملی المپیک برگزار شد و در ابتدای این نشست که با هدف بهره مندی از تجارب و نقطه نظرات روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برگزار شد، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به ضرورت تدوین تاریخ شفاهی ورزش قهرمانی عنوان داشت:

انتظارمسئولین فعلی کمیته، همکاری همه مدیران دراین راستا بوده و بدون تردید تجربیات و اندیشه های مدیران قبلی کمیته نقش بسزایی در تدوین برنامه های راهبردی کمیته ملی المپیک و حتی ورزش کشور برای آینده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی امیری با طرح چالش های اصلی حوزه ورزش قهرمانی از مدیران پیشین این کمیته برای تبادل تجارب خود نظرخواهی کرد و  هدف از برگزاری چنین نشستهایی را بهره مندی از تجارب و نقطه نظرات روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانست.

نشست هم اندیشی روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با دعوت دکتر سید رضا صالحی امیری وحضور کیومرث هاشمی، محمد علی آبادی، رضا قراخانلو، سید مصطفی هاشمی طبا، عیسی کلانتری، حسن غفوری فرد، حسین محلوجی، بهرام افشارزاده، سید نصراله سجادی، علی کفاشیان، مهدی کرباسیان، شاهرخ شهنازی، فضل اله باقر زاده، مجید شایسته، علی دادگر و کیکاووس سعیدی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی