Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون تیروکمان در حالی از فردا آغاز می شود که هنوز دبیرمجمع انتخاباتی این فدراسیون برای رسیدگی به امور انتخاباتی مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیریت فدراسیون تیروکمان که مدت هاست به دلیل پایان ریاست محمدعلی شجاعی با حرف و حدیث های زیادی مواجه شده، قرار است بالاخره با برگزاری انتخابات سر و سامان بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برگزاری این انتخابات در اولین اقدام مهلت ثبت نام کاندیداها مشخص شد. این مهلت از فردا دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) آغاز می شود و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت. 

وزارت ورزش همزمان با تعیین زمان نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون تیروکمان، شجاعی را هم به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد. ریاست چهارساله شجاعی در فدراسیون تیروکمان خردادماه به پایان رسید با این حال وی از آن زمان تا همین هفته گذشته مدیریت خود را در این فدراسیون ادامه داد و حالا هم بر اساس حکم وزارت به عنوان سرپرست همچنان در این فدراسیون خواهد بود. 

همه این ها در حالی است که شجاعی به خاطر همکاری همزمان با استاندارای اصفهان، حضور فیزیکی زیادی در فدراسیون تیروکمان ندارد و اصلا خیلی از روزها در تهران و در محل فدراسیون نیست. با این حال وزارت ورزش وی را به عنوان سرپرست معرفی کرد تا شرایط برگزاری انتخابات این فدراسیون را ظرف مدت زمان حداکثر سه ماه مهیا کند اما در فاصله یک روز مانده به آغاز ثبت نام کاندیدها هنوز دبیر مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نشده است تا امور نام نویسی را پیگیری کند!

به گزارش مهر، این دومین بار است که برای برگزاری انتخابات فدارسیون تیروکمان ثبت نام از کاندیداها در دستور کار قرار گرفته است. مردادماه سال گذشته از کاندیداهای ریاست این فدراسیون ثبت نام شد که طی آن محمد علی شجاعی، کریم صفایی، حمیدرضا بتو، محسن باقریان، محمدرضا سامانی، بهمن عبدولی، حشت الله کاظمی و مهدی مسعودی آشتیانی کاندیدای ریاست شدند. قرار بود انتخابات فدراسیون تیروکمان پیش از پایان دوره چهار ساله شجاعی (خردادماه) برگزار شود اما اساسنامه، انتقادات مطرح شده به آن و پروسه ای که برای تائیدیه بین المللی آن طی شد، برگزاری انتخابات را تا به امروز به اخیر انداخته است. 

نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون تیروکمان تا ۱۴ اسفندماه ادامه خواهد داشت. بعد از پایان این مهلت و تائید صلاحیت کاندیداها، زمان برگزاری انتخابات مشخص می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۰۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی انتشار لیست امنا برای دور دوم انتخابات، برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما) نسبت به حضور برخی از اعضای این حزب در لیست امنا اعتراض داشته و لیست ۱۶ نفره‌ای مجزا از لیست ائتلافی رزما و امنا منتشر کردند.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، متن اطلاعیه اعتراضی این افراد به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم
برادران و خواهران عضو حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی (رزما)

با توجه به اینکه لیست امنا با همکاری برخی اعضای رزما اعلام شده و در لیست ارائه شده تعدادی افراد که در دوره نمایندگی در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی شائبه تخلفات مالی درباره آنان مطرح است و به همین دلیل غیر انقلابی و با هزینه‌های تبلیغاتی در انتخابات موجب خدشه در نام و پیشینه پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس شده‌اند، ما برخی از اعضای شورای مرکزی رزما نسبت به ائتلاف با امنا اعتراض خود را اعلام و لیست شانزده نفره خود را برای دور دوم انتخابات حوزه تهران، ری، اسلامشهر و پردیس منتشر و از مردم انقلابی خصوصا پیشکسوتان دفاع مقدس و جریانات حزب اللهی درخواست می‌کنیم به نمایندگان اصلح و انقلابی اعتماد و رای خود را جهت اعتلای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به لیست پیوست بدهند.

محمد سراج
بیژن نوباوه
علیرضا سلیمی
غلامحسین رضوانی
زهره سادات لاجوردی
حسین صمصامی
زهره طبیب زاده
مجتبی زارعی
حسین نجابت
مجتبی رحماندوست
پیمان فلسفی
ابوالفضل ظهره‌وند
محمدحسین حسین‌زاده بحرینی
حسن خجسته باقرزاده
مهدی عسگری
علی اصغر پورمحمدی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903415

دیگر خبرها

  • کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است