Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@12:25:52 GMT

نشست صالحی امیری با کیومرث هاشمی و محمدعلی آبادی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۱۱۷۶

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست هم اندیشی روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک عصر روز گذشته با دعوت دکتر سید رضا صالحی امیری وحضور کیومرث هاشمی، محمد علی آبادی، رضا قراخانلو، سید مصطفی هاشمی طبا، عیسی کلانتری، حسن غفوری فرد، حسین محلوجی، بهرام افشارزاده، سید نصراله سجادی، علی کفاشیان، مهدی کرباسیان، شاهرخ شهنازی، فضل اله باقر زاده، مجید شایسته، علی دادگر و کیکاووس سعیدی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست که با هدف بهره مندی از تجارب و نقطه نظرات روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برگزار شد، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به ضرورت تدوین تاریخ شفاهی ورزش قهرمانی گفت: انتظارمسئولان فعلی کمیته، همکاری همه مدیران دراین راستا بوده و بدون تردید تجربیات و اندیشه های مدیران قبلی کمیته نقش بسزایی در تدوین برنامه های راهبردی کمیته ملی المپیک و حتی ورزش کشور برای آینده خواهد داشت.

صالحی امیری با طرح چالشهای اصلی حوزه ورزش قهرمانی از مدیران پیشین این کمیته برای تبادل تجارب خود نظرخواهی کرد و هدف از برگزاری چنین نشستهایی را بهره مندی از تجارب و نقطه نظرات روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دانست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسن‌آبادی، علی فاضلی و احمدرضا مسن‌آبادی، افتخارآفرینان ورزش استان مرکزی و شهر اراک که در مسابقات مردان آهنین به موفقیت رسیدند، همراه با محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه در محل اردوی تیم آلومینیوم اراک حضور یافتند.

محسن مسن‌آبادی تجربه قهرمانی در مردان آهنین را دارد، علی فاضلی امسال رتبه سوم را به دست آورد و احمدرضا مسن‌آبادی نیز جوان‌ترین شرکت‌ کننده امسال مسابقه مردان آهنین بود.

آنها برای شاگردان سیدمجتبی حسینی آرزوی سربلندی و پیروزی در بازی امروز مقابل پرسپولیس را داشتند و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفتند.

آلومینیوم اراک امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک