Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سازمان هواپیمایی با قطعیت، خبر از«سقوط» هواپیمای ای تی آر داده که صحبت از سقوط قطعی، مستلزم کشف لاشه است؛ بنابراین همچنان احتمال فرود اضطراری هواپیما و زنده ماندن مسافران وجود دارد. آفتاب‌‌نیوز : با توجه به محل محو شدن هواپیمای ای تی آر آسمان از صفحه رادار که در نزدیکی کاشان و منطقه ای دشت مانند است، احتمال فرود اضطراری آن در منطقه و زنده ماندن سرنشینان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عکس صفحه رادار مرکز کنترل فضای کشور نشان می دهد هواپیمای ای تی آر ۷۲ ـ ۶۰۰ هواپیمایی آسمان در نزدیکی یاسوج اعلام کرده است به دلیل خرابی وضعیت جوی امکان فرود ندارد و در حال بازگشت است؛ بعد از این ارتباط رادیویی، هواپیما در نزدیکی کاشان از صفحه رادار گم شد.
یک مقام مسئول در صنعت هوانوردی اعلام کرد دو فروند هلی کوپتر برای گشت زنی در منطقه سمیرم آماده است ولی به دلیل مشخص نبودن محل دقیق سقوط هواپیما و نیز وسعت منطقه، امکان گشت زنی هوایی وجود ندارد.
حدود ۲۰ سال قبل هم یک فروند فوکر ۱۰۰ از صفحه رادار محو شد و اعلام شد که این هواپیما سقوط کرده اما پس از ۳ ساعت هواپیما در حالی سالم کشف شد که طی یک فرود اضطراری در منطقه دشت، به گِل نشسته بود.
براین اساس و با توجه به اینکه خلبان این هواپیما باتجربه بوده و نیز منطقه فرود اضطراری دشت مانند بوده است، احتمال فرود اضطراری آن در حوالی کاشان و نیز زنده ماندن تعدادی از سرنشینان آن وجود دارد.
این در حالی است که متاسفانه سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری علیرغم آنکه هنوز محل دقیق سقوط احتمالی کشف نشده و اطلاعی درباره آن در دست نیست، نه فقط گزینه سقوط را بصورت قطعی اعلام کرد بلکه تمام مسافران این هواپیما را کشته شده تلقی کرد و از طریق رسانه ملی به مردم تسلیت گفت.
منبع: مهر

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۵۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند

تصاویر منتشر شده توسط حوثی‌ها از سرنگونی یک پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا خبر میدهد./ یورونیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد