Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:27:19 GMT

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۸۷۰۳

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شود

قم - پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا دوشنبه در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در قم تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام فاطمیه پیکر ۶ شهید دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده است، فردا دوشنبه در قم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۶ شهید صبح امروز طی مراسم باشکوه استقبال وارد قم شدند و پیکرهای آنها تا فردا و قبل از مراسم تشییع رسمی به محافل عزاداری ایام فاطمیه در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و سایر مراسم‌های عزاداری منتقل می‌شود.

پیکر دو شهید گمنام که ۱۹ و ۲۰ ساله هستند و در سال ۶۷ در زبیدات عراق و عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسیده‌اند هم بعد از مراسم تشییع جهت خاکسپاری به دانشگاه علوم پزشکی قم منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش پیکر دو شهید ۲۰ و ۲۴ ساله دیگر هم که در زبیدات عراق و عملیات کربلای چهار در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیده‌اند برای خاکسپاری در روز سه‌شنبه به دانشگاه باقر العلوم(ع) منتقل خواهند شد.

همچنین عصر دوشنبه هم پیکر شهید ۲۲ ساله گمنام که در عملیات محرم در منطقه شرهانی به شهادت رسیده است در مرکز تربیت پاسداری علویون قم و دیگر شهید گمنام که ۲۸ ساله است و در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید روز چهارشنبه در مجتمع صنعتی بعثت قم به خاک سپرده می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم  آمده است:بار دیگر رجعت سردارانِ عشق و غربت، رایحه روحانی شهادت و شمیم خوش شهیدان بی‌نام و بی‌نشان، این ایستاده‌ترین افتادگان برخاک و سفیران افلاک، در تقارن با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، شهرمان را آغشته به عطر کربلا نموده و پرچم شکوه‌شان بر دل‌های عاشقان به اهتزاز در آمده است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، از مردم عزیز، انقلابی و شهیدپرور استان قم دعوت می‌نماید، تا با حضور در آیین تشییع پیکر مطهر دو شهیدگمنام (از کربلا تا جمکران در آغوش امام)، در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت، مصادف با شب شهادت رئیس مکتب، امام صادق علیه السلام، بار دیگر پیوند و پیمان ابدی خود با آرمان سرخ و عاشورایی شهدا و اعلام آماده باش محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء را اعلام نمایند. 

زمان: روز جمعه چهاردهم اردیبهشت، ساعت ۱۶:۳۰ 
مکان: انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص) - میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند