Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: نگاه ویژه ای به ماهیت زندگی تولید محور روستاها با رویکرد حمایتی وجود دارد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهلران, آذردخت دارابیان کارشناس معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در نشست طرح تدوین سند جامع و ملی توسعه روستاهای مناطق مرزی در دهلران اظهار داشت: نگاه ویژه ای به ماهیت زندگی تولید محور روستاها با رویکرد حمایتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در برنامه های توسعه میان مدت و همچنین در پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی روستاها دارای نقش ویژه ای هستند تا بتوانیم از ظرفیت درونی روستاها برای توسعه استفاده شود.

کارشناس معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تصریح کرد: طرح تدوین سند توسعه روستاهای مرزی توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و با مشارکت مرکز بررسی های استراتزیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: روستاهای مناطق مرزی در 16 استان کشور دارای ظرفیت ها و استعدادهای متفاوتی هستند و با توجه به همین مسئله طراحی توسعه و ملزومات برخورداری روستاها در دستور کار است.

دارابیان گفت: موسسه مطالعات تخصصی جمعیت وابسته به وزارث علوم تحقیقات و فناوری مجری این طرح است که متخصصان توسعه روستایی مطالعات طرح را با ملاحظه مداخلات منطقه ای برنامه ریزی و مطالعات مقدماتی و اسنادی آن را به انجام رسانده اند. 

انتهای پیام/ ت

R7718/P1336/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی