Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@03:01:30 GMT

پروژه زیرگذر سه راهی آدران پیشرفت 80 درصدی داشته است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۶۹۱۶۹

پروژه زیرگذر سه راهی آدران پیشرفت 80 درصدی داشته است

شهردار شهرگلستان گفت: با تلاش شبانه روزی شهرداری و شورای اسلامی شهرگلستان، امروز پروژه زیرگذر سه راهی آدران پیشرفت 80 درصدی به خود دیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به شرایط مطلوب پروژه زیرگذر سه راهی آدران، بیان داشت: بتن ریزی پارت آخر تابلیه پروژه زیرگذر سه راهی آدران انجام شده است و این پروژه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تنها یک گام دیگر تا بازگشایی مسیر رفت و برگشت جاده ساوه در سه راه آدران باقی مانده است، تصریح کرد: پروژه زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح سه راهی آدران جزو مهمترین پروژه‌های شهرستان بهارستان و استان تهران می باشد که با روند رو به رشدی به صورت ضربتی درحال اجراست.

علیرضا عرب در ادامه به تلاش شبانه روزی مدیریت شهری گلستان و حمایت اعضای شورای اسلامی شهرگلستان در جهت اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: امروز پس از گذشت 6 ماه خدمت بی‌منت و صادقانه و با پایان بتن ریزی پارت سوم تابلیه، این پروژه پیشرفت 80 درصدی به خود دیده است و به زودی آماده بهره‌برداری می شود.

وی با تشکر از صبر شهروندان شهرگلستان در طول مدت زمان اجرای این پروژه، اذعان داشت: تقاطع سه راهی آدران در مهم‌ترین بخش شهرگلستان از نظر ترافیکی قرار گرفته است و تکمیل این پروزه بی‌تردید نقش به‌سزایی در کاهش ترافیک این محور مواصلاتی و ترانزیتی ایفا می نماید.

شهردار گلستان در پایان باتوجه به اججرا کیفی پروژه زیرگذر سه راهی آدران، خاطرنشان کرد: بدون شک دقت و دید کارشناسانه در اجرای طرح‌های عمرانی به نفع شهر و مهم‌تر از آن به نفع شهروندان گلستانی می باشد که امید است با افتتاح و بهره‌برداری زودتر از هنگام این پروژه، زمینه رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری و اجرای این پروژه ملی فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۶۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک