Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور یاری‌پور، استاد دانشکده دندانپزشکی همدان که به همراه همسرش ژیلا قلی پور و فرزند کوچش شه بد به یاسوج سفر می‌کردند، در حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، شاپور یاری پور، استاد دانشکده دندانپزشکی همدان که به همراه همسرش ژیلا قلی پور و فرزند کوچش شه بد به یاسوج سفر می کردند، در حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کردند که از این خبر شوکه شده اند و با توجه به اینکه هنوز لاشه هواپیما پیدا نشده و فوت همه سرنشینان تایید نشده است، امید دارند که شاید خلبان هواپیما را در گوشه ای به زمین نشانده باشد.

مسئولان و دانشجویان دانشکده همدان همچنان در بهت و ناباوری به سر می برند.

لازم به ذکر است، صبح امروز هواپیمای تهران به مقصد یاسوج 55 دقیقه پس از برخاستن از رادار خارج شد. بررسی ها خبر از سقوط این هواپیما با بیش از 60 سرنشین دارد. هنوز لاشه این هواپیما پیدا نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت