Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمد شریعتی با بیان این مطلب، گفت: در سالهای اخیر، بیماری های غیرواگیر و مشکلات روان شناختی نسبت به دوران گذشته افزایش یافته و بیماری های واگیر دیگر علت عمده مرگ مردم ایران نیست و به همین دلیل، کارشناسان تغذیه و سلامت روان به شبکه بهداشت افزوده شده اند.

وی تصریح کرد: مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران به طور کامل تحت پوشش شبکه بهداشت قرار گرفته و تمام مراکز مورد نیاز بهداشتی، راه اندازی شده و خدمات خود را فعالانه ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر شریعتی گفت: وزارت بهداشت در قانون برای اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع مکلف شده و در حال انطباق قانون با وضعیت موجود شبکه بهداشت کشور هستیم.

701

دکتر محمد شریعتی رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت کارشناسان سلامت روان و تغذیه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است