Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ دوم پاسدار سردارسیف الله بختیارونددر جمع آحاد مردم در مراسم یادواره شهدااظهارکرد:شهدا ورزمنده گان اسلام در جبهه های حق برعلیه باطل دشمنان اسلام را ذلیل نمودند وبا سلاح ایمان باپیروی از ولی فقیه و امام راحل با غیرت وشجاعت در مقابل دشمنان تا دندان مسلح دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی نمودند.   وی افزود:وجود امثالی مانندشهید عبدالرحیم درویشی با جان فشانی نگذاشتنددشمن دوباره به این آب و خاک ایران اسلامی تجاوزکندوتاپای جان مبارزه نمودتابه فیض شهادت نائل شدوجودشهداموجب عزت وخیروبرکت برای کشور وجهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی بابیان خاطرات عملیات غرورآفرین والفجر۸گفت:یکی از شهرهای نفتی و مهم عراق که هم مرز خلیج فارس است شهربندری فاواست که رزمندگان شجاع ایران اسلامی با طی نمودند۸۰۰مترعرض اروندباایمان به خدا در یک عملیات عزتمندانه واردفاوشدندودشمن بعثی مزدور را نابود نمودندکه رشادت های رزمندگان اسلام وبسیجیان قهرمان و مخصوصاشهدادراین عملیات بی نظیر بودراین عملیات دشمنان کوردل  نتوانستنددرمقابل فرزندان ایران زمین مقاومت نمایندوعملیات والفجر۸مهترین عملیات دوران دفاع مقدس است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۷۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر