Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده گلپایگان و خوانسار گفت: اجازه فعالیت به واحدهای مرغداری بدون پروانه در شهرستان نمی‌دهیم.

علی بختیار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: آنفولانزا خسارت سنگینی به واحدهای مرغداری در سطح شهرستان وارد کرده است، بنابراین در جلسات مربوطه اعلام کردیم که واحدهای بدون پروانه، برای کسب مجوز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اعتراض واحدهای مرغداری گوشتی در جلسه‌ای که با آنها داشتیم، معتقد بودند که واحدهای رنگی به آنها خسارت وارد کرده‌اند، در آن جلسه اعلام کردیم که واحدهای بدون پروانه حتماً باید پروانه دار شوند و ضوابط فنی و بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: برخی از واحدها، مرغ تخم گذار آلوده را در محوطه‌های باز رها کرده بودند که علاوه بر انتشار آلودگی تعداد زیادی از واحدهای شهرستان نیز دچار مشکل شدند و حتی این آلودگی به بقیه شهرستان‌ها انتشار پیدا کرد.

نماینده گلپایگان و خوانسار گفت: برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای بدون پروانه جلسه‌ای برگزار و مقرر شد این واحدها با طی پروسه‌ای ساده و سریع پروانه خود را کسب کنند ضمن اینکه اجازه نیز نخواهیم داد واحد مرغداری بدون پروانه‌ای در شهرستان فعالیت کند.

بختیار با بیان اینکه به تمام واحدهای مرغداری حتی واحدهایی که مجوز ندارند در سال جاری غرامت پرداخت خواهد شد، خاطر نشان کرد: آلودگی در شهرستان وجود دارد و واحدهایی هم که دارای پروانه هستند، فعالیت نمی‌توانند داشته باشند. حتی واحدهای گوشتی نیز نمی‌توانند فعال شوند و باید حدود پنج ماه صبر کنند تا آلودگی کاملاً برطرف شود. این مدت زمان فرصت خوبی است تا واحدهایی که پروانه ندارند برای تهیه مجوز اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت اصناف برای دریافت شناسه یکتا
  • ۴۰ درصد پروانه های کسب در لرستان الکترونیکی شد
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور