Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ساعت 9 صبح یک شنبه 29 بهمن ، قنات روستای فرومد از توابع شهرستان میامی فرو ریخت و دو نفر از چهار مقنی که در این قنات مشغول به کار بودند ، در آن محبوس شدند. محمدمهدی کریمی فرماندار میامی گفت : امداد رسانی به محبوسان از ساعات اولیه این حادثه شروع شده و تاکنون 14 متر از این قنات 22 متری خاکبرداری شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی افزود : عملیات نجات با حضور سه تیم امدادگر هلال احمر ، یک تیم آتش نشان و با استفاده از تجهیزات زنده یاب بیو رادار ، دو دستگاه بیل میکانیکی ، یک دستگاه لودر و پنج دستگاه کامیون در حال انجام است
مقنیان محبوس در قنان فرومد رضا رمضان پور 28 ساله از روستای فرومد و ابولفضل خداپرست 21ساله از روستای منیدر خراسان شمالی هستند. فرومد در125 کیلومتری شرق شهرستان میامی قرار دارد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد