Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@15:26:27 GMT

توقیف خودروی سرقتی/ ۲ سارق دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۴۳۹۶

توقیف خودروی سرقتی/ ۲ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجن از توقیف یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و دستگیری دو سارق در عملیات تعقیب و گریز ماموران این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامعلی شکری در گفتگو با کلار، اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پراید سرقتی و دو سارق در عملیات تعقیب و گریز ماموران این شهرستان  دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکری اضافه کرد: در پی وصول گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی110 بروجن مبنی بر سرقت یک دستگاه سواری پراید در شهر نقنه مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای طرح مهار و کنترل دقیق مبادی ورودی و خروجی شهرستان خودرو سرقتی در یکی از محورهای مواصلاتی شهر نقنه مشاهده و به راننده آن دستور ایست داده شد.

شکری با بیان این که راننده خودرو ضمن بی توجهی به دستور ایست پی در پی پلیس بر سرعت خود افزوده و قصد فرار از چنگال قانون را داشت، گفت: ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح پس از تیراندازی هوایی لاستیک خودرو را هدف قرار دادند که با توقف خودرو در حاشیه جاده ضمن دستگیری دو سارق خودرو سرقتی نیز به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ شکری با اشاره به سوابق متعدد متهمان در امر سرقت و معرفی آنان به مراجع قضائی از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه سرقت اماکن عمومی و خصوصی، موضوع را در اسرع وقت به سیستم فوریت های پلیسی110 نیروی انتظامی شهرستان بروجن گزارش کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد