Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، یادواره شهدای گمنام، مدافع حرم و شهید "مجید مؤمن آبادی" با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور از سرخه و روستاهای تابعه آن به ویژه مردم روستای مؤمن آباد  در هیئت حضرت ابوالفضل العباس«ع» مؤمن آباد برگزار شد.

در این یادواره سردار اهوازیان از فرماندهان دوران دفاع مقدس بیان کرد: سیره شهدا دفاع از حریم ولایت بوده و  هست و این درس بزرگ را به تبعیت از حضرت زهرا(س) فرا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 40 سال است از انقلاب می گذرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران پویا و با ثبات در حال حرکت است.

سردار اهوازیان بیان کرد: امروز پیام انقلاب که از بطن و متن مساجد و حوزه های علمیه آغاز شد؛ نه تنها در سراسر ایران بلکه کل منطقه خاورمیانه و جهان فراگیر شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: هیچ دسیسه ای نمی تواند ضربه ای به این انقلاب وارد کند؛ چرا که انقلاب ما پویا و زنده است؛ و مبنای و اساسش دینی و اسلامی است.

سردار اهوازیان ادامه داد: دشمنان از بدو تولد انقلاب اسلامی هر روز به شکل و شیوه ای در صدد فتنه انگیزی علیه ملت و انقلاب بوده و هستند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی از مهمترین عناصر و دستاوردهای انقلاب است و امام خمینی (ره) به ما آموخت ما مأمور به تکلیفیم؛ مأمور به نتیجه نیستیم و باید گوش به فرمان ولی امر زمانمان باشیم.

سردار اهوازیان با تأکید بر اینکه قدر انقلاب را بدانیم، گفت: شهدا به گونه ای عمل کرده اند که امروز مایه ترس و هراس دشمنان شده اند؛ باید یاد و نامشان را گرامی بداریم .

در پایان از خانواده شهدا با اهدای هدایایی توسط شورای اسلامی ودهیاری،وشورای فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

مداحی کربلایی جعفر غلام و اجرای سرود توسط گروه میثاق از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود