Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فرج الله مهناززاده افزود: در سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی ۱۳۳ طرح از دانشمندان ۴۹ کشور جهان و ۳۷۷ طرح از سوی پژوهشگران کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی گفت: فراخوان این دوره از جشنواره از فروردین ۹۶ تا شهریور ۹۶ اعلام شده بود که طرح‌های ارائه شده توسط ۱۸ کمیسیون تخصصی بررسی شد و در نهایت ۱۰ طرح داخلی و ۵ طرح خارجی به عنوان طرح‌های برگزیده معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهناززاده به موضوعیت طرح‌ها اشاره کرد و افزود: یک طرح در گروه علوم بنیادی، ۴ طرح در گروه علوم کاربردی، ۴ طرح در گروه علوم توسعه‌ای و یک طرح هم در گروه اختراع و اکتشاف به عنوان طرح‌های برگزیده اعلام شدند.

وی گفت: پنج طرح برگزیده خارجی از کشور‌های استرالیا، چین، آلمان، فرانسه و سوئیس بوده است که در همایشی در روز شنبه پنج اسفند در سالن همایش‌های صدا و سیما و با حضور وزیر علوم و برخی از مسئولان علمی کشور از آن‌ها تقدیر می‌شود.

دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی همچنین درباره حمایت از طرح‌های برگزیده این دوره از جشنواره بین المللی خوارزمی افزود: طرح‌های برگزیده لوح ریاست جمهوری دریافت می‌کنند و به بنیاد ملی نخبگان و صندوق نوآوری و شکوفایی معرفی می‌شوند تا حمایت‌های لازم از آن‌ها برای تجاری سازی محصولات و طرح‌ها صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور