Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا متن اطلاعیه به شرح زیر است:

در راستای اجرایی کردن تدابیر دولت و دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در راستای مبارزه با فساد و صیانت از حقوق بیت المال، تمامی خودروهایی که در زمان ممنوعیت وارادت خودرو(از ۸ تیرماه ۹۶ ) از مبادی غیرقانونی و با روش های نامتعارف ثبت سفارش شده اند( اعم از خودروهایی که وارد کشور شده یا در گمرکات کشور موجود هستند)، شناسایی شده و براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مراجع ذیربط برای برخورد با متخلفان منعکس شده است

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نمونه کردستان معرفی شدند

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان از اعلام اسامی معلمان نمونه استان در بخش کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، منوچهر مخدومی اظهار کرد: با اعلام دبیرخانه برنامه شناسایی معلمان نمونه، «آرمان حسنی»، فرهنگی کردستانی به‌عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: آرمان حسنی جزو پرسنل آموزش و پرورش منطقه زیویه است که پیش از این به همراه سه نفر دیگر از معلمان استان برای مرحله کشوری برنامه شناسایی معلمان نمونه سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ معرفی شده بودند.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان کردستان ادامه داد: «مرتضی باقری» از آموزش و پرورش قروه، «سلام منوچهری» از مریوان و همچنین «نسرین حسین‌پناهی» از ناحیه یک سنندج نیز سه فرهنگی دیگری هستند که به‌عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده‌اند.

مخدومی با اشاره به معرفی پنج نفر از همکاران این گروه به مرحله کشوری از انتخاب «بهاره مقصودی» به‌عنوان مدیر نمونه استانی، «بتول احمدی‌تبار» معاون آموزشی نمونه، «مهناز نقالی» مربی پرورشی نمونه، «لیلی قنبری» مشاور نمونه و همچنین «فاطمه گشگی» به‌عنوان مراقب سلامت نمونه و منتخبان برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه کیفیت‌بخشی خبر داد.

وی به ابتکار استان در زمینه انتخاب معلم‌یار برتر نیز پرداخت و گفت: «اسعد رحیمی» از آموزش و پرورش با کسب امتیازات لازم در میان خدمتگزاران استان، به‌عنوان معلم‌یار نمونه استان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، برنامه شناسایی معلمان نمونه در گروه معلمان به صورت سامانه‌ای و در گروه کیفیت‌بخشی به صورت ارائه فیزیکی مستندات اجرا شد؛ در آیین متمرکز استانی که روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، از معلمان نمونه تقدیر به عمل می‌آید.

کد خبر 749164

دیگر خبرها

  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود