Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@23:09:19 GMT

کشف بیش از ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۸۹۷۷۰

کشف بیش از ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: در 10 ماه نخست سال جاری نیروهای ما با دانجام عملیات های متعدد بیش از ۱۷۸ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سرهنگ محمد معصومی»  در جمع اصحاب رسانه، گفت: تمهیدات لازم و تدابیر پیشگیرانه و کنترلی برای چهارشنبه آخر سال اندیشیده شده و با هماهنگی ها صورت گرفته با جدیت با آنانی که نظم و آرامش عمومی را به هم بریزند برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کاهش سرقت ها در 10 ماهه گذشته در سال جاری، اظهار کرد: از آنجا که شهروندان برخورد قاطع با سارقان را خواستار هستند یکی از اولویت های این نهاد، توجه به مطالبات به حق آنان است، از این رو در سال جاری تاکنون  ۱۴۷ نفر سارق  را دستگیر و تحویل مرجع قضایی داده شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان افزود: مبارزه با قاچاقچیان و کشف مواد مخدر هم از اولویت های نیروی انتظامی است و در 10 ماه نخست سال جاری نیروهای ما با انجام عملیات های متعدد بیش از ۱۷۸ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

معصومی تصریح کرد: بدین ترتیب در این حوزه ۱۰ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر را در مقام مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: همچنین با اجرای طرح های پلیس مبارزه با مواد مخدر و هماهنگی و همکاری سایر یگان ها، در برخورد با قاچاقچیان و یا خرده فروشان مواد افیونی در نهایت در بازه زمانی ذکر شده، ۱۳۴ نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان همچنین از جمع آوری ۷۱۲ معتاد متجاهر از سطح شهر و معرفی آنان به مراکز ترک اعتیاد خبر داد و افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا نیز شاهد ۱۰۴ نفر قاچاقچی، بودیم.

معصومی ادامه داد: در این بخش، انواع کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۶۳ میلیارد ریال ارزش ریالی داشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۸۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت