Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در مراسم افتتاحیه هم‌زمان 25 پاسگاه پیش‌ساخته گفت: امروز در 16 استان کشور این پاسگاه‌ها به بهره‌برداری رسید که در هر استان یک پاسگاه اما در سیستان‌وبلوچستان 4 ایستگاه و در زنجان 3 ایستگاه  به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، طالبی در خصوص مزایای احداث این ساختمان‌ها گفت: ضریب حفاظتی بالا، کاهش مصرف انرژی، قابلیت حمل و نصب آسان کاهش هزینه‌های نگه‌داری و مقاومت بالا در مقابل زلزله ازجمله مزایای استفاده از این ساختمان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش‌ از این سازمان راهداری با مشکل زمان طولانی ساخت ایستگاه‌ها مواجه بود اما با استفاده از ا ین تکنولوژی شاهد ساخت ایستگاه پلیس در کمتر از 100 روز در اهواز بودیم.

طالبی حس یکپارچگی و اهمیت کیفیت ساخت یکسان حتی در دورترین نقاط را از دلایل استفاده از این ساختمان‌های پیش‌ساخته عنوان کرد و گفت: اکنون به نمادی یکسان در سطح راه‌های کشور رسیده‌ایم.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و گفت: این طرح در تابستان 94 آغاز شد و در ابتدا به‌صورت پایلوت در اصفهان و شریف‌آباد اجرایی و در سال 95 با مهندسی مجدد عملیات اجرایی آن در 16 استان آغاز شد.

طالبی همچنین به مشکلات پیش روی این پروژه اشاره کرد و گفت: روند طولانی تملک و مستندسازی املاک ازجمله مشکلات ما است که کماکان در مازندران و برخی استان‌های کوهستانی با آن مواجه هستیم.

طالبی همچنین از داوود کشاورزیان برای توجه ویژه به اجرای سریع این پروژه در استان‌های کشور تشکر کرد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، پس از آنکه بخش برق ایستگاه فضایی تیانگونگ چین از بین رفت، این کشور فرایندهای مربوط به اجتناب از زباله های فضایی ها را برای فضانوردانش بیشتر می کند.

فضانوردان ماموریت شنژو۱۷ در زمستان و همچنین یکم مارس ۲ راهپیمایی خارج از ایستگاه تیانگونگ انجام دادند. در آن زمان رسانه های چینی اعلام کردند قطعی موقت برق به دلیل آسیب دیدن پنل های خورشیدی در نتیجه برخورد زباله بوده است. فضانوردان طی دو راهپیمایی فضایی آسیب های وارد شده را ترمیم کردند.

آژانس فضایی سرنشین دار چین اعلام کرد این راهپیمایی ها موفقیت آمیز بودند. همچنین این آژانس تصمیم دارد در آینده اقدامات بیشتری برای محافظت در برابر زباله های فضایی موجود در مدار زمین انجام دهد.

یکی از مقامات این آژانس به خبرگزاری شینهوا گفت: تیان هه که ماژول اصلی ایستگاه فضایی به حساب می آید، به دلیل برخورد زباله های فضایی با کابل های برق پنل های خورشیدی، با قطعی موقت برق روبرو شده است.

البته خبرگزاری شینهوا مشخص نکرده زباله های فضایی مربوط به یک ریزسیارک ها یا فعالیت های انسانی در فضا بوده است. هر دو نوع زباله تهدیدی برای تیانگونگ و ایستگاه فضایی بین المللی به حساب می آیند.

کد خبر 6088223 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • آسیب ریزسیارک ها به آزمایشگاه فضایی چین در مدار زمین
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • باید ساختمان‌های باشکوه در ایران ساخته شود
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • نیمی از چین در حال غرق شدن است