Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: تأمین امنیت پایدار مردمی و تداوم آن جزو برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار سپاه است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمد حسین رجبی پیش‌از ظهر امروز در مراسم آئین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سپاه سنندج ضمن تسلیت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری آسمان، اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه خدمت به مردم در کشور است و خوشبختانه در این مسیر توانسته‌ایم گام‌های موفق و خوبی برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مأموریت اصلی سپاه گفت: تأمین امنیت پایدار مردمی و تداوم آن جزو برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار سپاه بوده و در این مسیر با تمام توان گام بر می‌داریم.

"محرومیت‌زدایی و کمک به دولت" از برنامه‌های سپاه کردستان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: حضور موثر در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، کمک به دولت، محرومیت‌زدایی و توسعه استان نیز از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج است.

وی عنوان کرد: «رویکرد خدامحوری، معنویت و تلاش در خدمت به مردم و توسعه استان و شهرستان» باید در اولویت کاری فرمانده جدید سپاه سنندج باشد.

همه مسئولان با کلام و روی خوش با مردم سخن بگویند

سردار رجبی تاکید کرد: همه مسئولان به‌ویژه مسئولان سپاه باید با کلام و روی خوش با مردم سخن بگویند چرا که این امر یکی از توصیه‌های دین مبین اسلام است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با گله‌مندی از برخی کم‌کاری‌های موجود، اظهار کرد: مسئولان در بسیاری از جهات از مردم عقب مانده‌اند چرا که با وجود کارهای صورت گرفته در امر پیشگیری از ورود آسیب‌ها، به اقدامات جدی‌تری نیازمندیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خطاب به مسئولان گفت: «خوب خدمت کردن» دشمن را ناامید می‌کند و لازم است در عملکردهایمان بازبینی و بازتعریف داشته باشیم.

تمام مسئولان و ادارات در راستای برگزاری باشکوه کنگره 5400 شهید کردستان گام بردارند

وی بیان کرد: از وضعیت فعلی شهرستان سنندج راضی نیستم و باید فرمانده جدید با تلاش شبانه‌روزی وضعیت موجود را بهبود بخشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ 5400 شهید استان در سال 97 در شهر سنندج، خاطر نشان کرد: باید فرمانده سپاه سنندج با کمک تمامی مسئولان و ادارات در راستای برگزاری باشکوه این کنگره در سطح ملی و بین‌المللی گام بردارند.

انتهای پیام/ ت

R7848/P1336/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد