Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@19:16:32 GMT

جزییات کاهش مسافت تهران ـ شمال

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۲۸۹۷

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نشست بررسی طرح تونل ریلی البرز گفت: اجرای این تونل می تواند زمان سفر تهران به شمال را تا نیم ساعت کاهش دهد. ناطقان: محسن هاشمی رفسنجانی در نشست بررسی طرح تونل ریلی البرزاظهار کرد:به لحاظ تکنولوژیکی اجرای این تونل ریلی البرز قابل تصور بوده همچنان که نظایر این تونل در دیگر کشور ها اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این که اگر این تونل اجرا شود ظرفیت جابجایی 200 هزار مسافر در روز و نیز جابجایی 4.5 میلیون تن بار را خواهد داشت، افزود: این امر به ویژه برای شبکه سراسری استان مازندران و نیز حمل بار از بنادر شمالی بسیار حایز اهمیت است، این در شرایطی است که هم اکنون استان مازندران در برخی مواقع با محدودیت خودرویی مواجه است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که اجرای این تونل می تواند زمان سفر  تهران به شمال را تا نیم ساعت کاهش دهد افزود: در حال حاضر مهم ترین نکته کار مطالعاتی این پروژه است چرا که به دلیل طویل و عمیق بودن این تونل باید مطالعات به دقت انجام شود تا در حین اجرای کار به مشکل برنخورد.

منبع: ایسنا برچسب ها: کاهش مسافت ، تهران ، شمال

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۹۷ مصوبه کارگروه رفع موانع تولید در گیلان
  • کاهش ۳۱ درصدی حوادث ریلی مهم/حوادث درجه یک ۶درصد افزایش یافت
  • جزییات صادرات و واردات دارو اعلام شد/ واردات ۱۳ درصد کاهش یافت
  • گروه‌های سرود در نمایشگاه کتاب به اجرا می‌پردازند
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • شاخص های مهم صنعت ریلی در سال ۱۴۰۲ منتشر شد
  • نخستین اجرای کنسرت بندری آوای موج در سال جدید
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»