Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در این انتخابات ۷۰ درصد واجدین شرایط شرکت کردند.
وی افزود: در این دوره، از مجموع ۲۰۰ نفر اعضا ثبت‌نام‌شده، تعداد ۱۱۵ نفر مورد تایید نهایی قرار گرفتند و ۱۵ نفر نامزد عضویت در هیات مدیره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام فضیلت اضافه کرد: اعضا هفت‌نفره هیات مدیره خانه مطبوعات استان که حائز بیش‌ترین آرا شدند هادی علمدار و موسی جرجانی از خبرنگاران، عبدالجواد عموزاد خلیلی، حمیدرضا محمدیاری و سمیه مرادقلی از نماینده نشریات سراسری، علی‌اصغر سلیمانی از نماینده خبرگزاری‌ها، وحید عرب احمدی و نیز حمید الوند و زهرا احمدی به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند.
وی در ادامه گفت: امید است همه منتخبین هیات مدیره خانه مطبوعات استان در راستا پیگیری امور صنفی و رسانه‌ای و استفاده معقول از بستر‌ها، ظرفیت‌های حمایتی، هدایتی و نظارتی موجود برای توسعه رسانه‌ای استان، در چهارچوب قوانین و مقررات جاریه گام بردارند.
انتخابات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گلستان امروز ۳۰ بهمن ماه با ایجاد خانه مطبوعات جدید در استان، همزمان با ۴ استان دیگر برگزار شد.   انتهای پیام/ق     نتایج انتخابات خانه مطبوعات گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد