Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان درباره آخرین وضعیت جستجوی هواپیمای تهران – یاسوج که صبح دیروز در ارتفاعات دنا سقوط کرد، گفت: امروز یک مسیر پروازی را مشخص کردیم و کمک خلبانی که همیشه خلبان این هواپیما را همراهی می‌کرد با بالگردی پرواز کردند تا مسیر هواپیما را بار دیگر جستجو کنند و این مسیر را در بال شمالی و جنوبی ارتفاعات دنا دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با همه جستجوها هنوز اثری از لاشه هواپیما پیدا نشده است، درباره لکه سیاهی که بر روی ارتفاعات دنا دیده شده بود و تصور می‌شد قسمتی از لاشه هواپیما باشد گفت: در یکی از پروازهای جستجویی لکه سیاهی را در برف‌های ارتفاعات دنا مشاهده و تصور کرده بوند که شاید این لکه یکی از بخش‌های هواپیما باشد، اما بعد از اینکه از نزدیک با دوربین و با دقت آن قسمت را مشاهده کردیم متوجه شدیم که چنین چیزی نیست. البته متاسفانه این اظهار نظر در فضای مجازی پخش شد اما هنوز هیچ چیز مبنی بر پیدا کردن شیئی از هواپیما و یا پیکری از مسافران وجود ندارد و چیزی پیدا نکرده‌ایم.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس

ابوالفضل رهبری زاده محیط بان حوزه مناطق حفاظت شده البرز مرکزی چالوس در این فیلم با گویش محلی در فاصله نزدیک با خرس قهوه ای گفت و گو و از حیات خلوت آن فیلمبرداری کرد.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت