Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:58:25 GMT

دشمن ریزش نیروهای انقلابی را هدف قرارداده است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۴۸۸۴

دشمن ریزش نیروهای انقلابی را هدف قرارداده است

همدان - تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن ریزش نیروهای انقلابی را هدف قرارداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در جمع فعالان فرهنگی و خادمیاران رضوی استان همدان که در مسجد صاحب الزمان (عج) همدان برگزار شد، بابیان اینکه حضرت زهرا(س) سرالله هستند و مقام کوثر و ام‌ابیها که برای ایشان ذکر شده، دارای معانی عمیقی است، گفت: درک جایگاه حضرت زهرا(س) مانند حقیقت لیله‌القدر ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همانطور که درک حقیقت توحید برای ما امکانپذیر نیست کسب معرفت نسبت به شخصیت حضرت فاطمه(س) نیز سخت است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه عمل به سیره حضرت زهرا(س) و پیروی از آن حضرت برای ما تکلیف است، شناخت ایشان را به دو صورت شناسنامه‌ای و معرفت به مقام ولایت دانست و افزود: برای دستیابی به این شناخت باید از خود ایشان کمک گرفت.

وی فرصت پس از اقامه نماز را زمان مناسبی برای دعا در مورد کسب معرفت نسبت به اهل بیت(ع) عنوان کرد و گفت: آینده جهان به نام حضرت زهرا(س) رقم می‌خورد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه این کشور و نظام باید بر اساس سیره اهل بیت(ع) حرکت کند، گفت: خون شهدا، پیام امام(ره) و رهبری، قانون اساسی، خانواده شهدا و مردم عمل به اسلام است.

تولیت آستان قدس رضوی بابیان اینکه هر کجا به گفتمان امام و رهبری عمل شد، آنجا موفق بودیم و هر زمان با این گفتمان زاویه داشتیم، به مشکل برخوردیم، اضافه کرد: دغدغه مقام معظم رهبری دغدعه مردم است و باید دنبال این بود که زاویه با گفتمان رهبری در هیچ لایه ای از کشور وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام رئیسی باتاکید براینکه جامعه ما نیازمند عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر، تبعیض و فساد اداری است چراکه موارد زیبنده جامعه اسلامی نیست، گفت: این نظام دارای افتخارات بزرگی است که نمونه آن ایستادگی جوانان کشور در برابر دشمن، کوتاه کردن دست کفر جهانی از این خاک، ایستادن مردانه در برابر جریان تکفیری و دستیابی به علم و فناوری در عرصه های مختلف است.

وی با بیان اینکه ایران کشوری مستقل، مبتنی بر رای مردم، اسلام و احکام قرآن است، گفت: حال که این نظام اسلامی برای جهان الگو شده و تمدنی نوین ارایه می دهد، نباید شاهد برخی مشکلات بود و باید برای تحقق اهداف انقلاب به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه کرد.

حجت الاسلام رئیسی بابیان اینکه تمام بخش های کشور باید با استفاده از ظرفیت افراد دلسوز، توانمند و کارآمد، قدرت و دستاوردهای نظام را به رخ جهانیان بکشد، عنوان کرد: جاهلیت مدرن که دارای امپراطوری رسانه ای است اقدام به ترویج جاهلیت در جهان می کند و یگانه نسخه مقابله با آن توجه به آموزه های دینی است.

حجت الاسلام رئیسی متوقف نشدن در جبهه فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه دشمن ایجاد شبهات را دنبال می کند، گفت: دشمن بدنبال ریزش نیروهای انقلابی است  اما باید دنبال رویش باشیم و اجازه ندهیم نیروهای انقلاب ریزش کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن در جبهه فرهنگی این است که جوانان دلداده انقلاب و رهبری نباشند، عنوان کرد: باید در جبهه خدمت رسانی به مردم تلاش کرد و منتظر دیگران نبود و باید نیروهای انقلاب در هر مقام و جایگاهی تلاش کنند.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به خادمیاران گفت: فرهنگ دینی اسلام، فرهنگ خدمت برای خداست و کسی که در لوای خادمیار رضوی فعال است باید کارش گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

وی اضافه کرد: جریان خادمیاران رضوی تنها برای خدمت به مردم است و هرکسی در هر شغلی نمی تواند به نام خدمت به آستان رضوی و به نام امام رضا (ع) از مال و تخصص خود برای خدمت به مردم استفاده کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام مهدی عبدی امروز در نشست با خبرنگاران در سخنانی عنوان کرد: دهه کرامت امسال از روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می‌شود و تا روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه میلاد امام رضا(ع) با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی ادامه دارد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بر همین اساس بیش از۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ایام دهه کرامت به دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برای اجرا پیشنهاد شده است و امیدواریم بتوانیم فضای شادی و نشاط را در جامعه رقم بزنیم.
 
وی در ادامه سخنان خود افزود: یکی از ویژه برنامه‌های دهه کرامت امسال حضور خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در استان کرمانشاه است که برنامه‌های متنوعی را به همراه پرچم متبرک اجرا خواهند کرد.
 
حجت الاسلام عبدی اظهار کرد: خادمان حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک این آستان از روز ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در استان کرمانشاه حضور دارند و برنامه‌هایی را در مساجد، محلات، بیمارستان‌ها و پادگان‌های نظامی اجرا می‌کنند که در مجموع ۴۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن روز دختر همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان کرمانشاه با حضور دختران برگزار خواهد شد.
 
این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: از تاریخ ۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه نیز دو کاروان خادمان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) در استان کرمانشاه و در شهرهای مختلف حضور پیدا خواهند کرد که مجموعه خادمیاران رضوی ۲۰۰ برنامه را اجرا می‌کنند.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشن پياده‌روی خانوادگی، حضور در مساجد و محلات، جشن روز میلاد امام رضا(ع)، اطعام رضوی، سفرخانه رضوی، ارائه خدمات توسط کانون‌های تخصصی خدمت رضوی، اعزام زائر اولی به مشهد مقدس و... از جمله‌ برنامه‌های خادمان رضوی در استان کرمانشاه است.
 
حجت الاسلام عبدی در پایان سخنان خود یادآور شد: سال گذشته جشن‌های دهه کرامت با استقبال ویژه مردم مواجه شد و امسال نیز سعی داریم با همراهی مردم جشن‌های گسترده را در این دهه با شور و نشاط رقم بزنیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • علم‌الهدی : اگر امام صادق(ع) در امور سیاسی مداخله نمی‌کرد، به او ظلم نمی‌شد/ امامت سیاسی دشمن دارد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو