Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ملی‌پوش تیم الغرافه با درخشش مقابل تراکتورسازی، زمینه ساز برتری تیمش شد.

طرفداری - از چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جریان یک دیدار مهیج و پر از موقعیت گلزنی، با سه گل دیدار را به الغرافه میزبان واگذار کرد تا با قبول دومین شکست خود، شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی پیش روی خود ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره این دیدار بدون شک، مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش و اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بود که مقابل نماینده فوتبال ایران، بسیار خوش درخشید. مهاجم بوشهری تیم الغرافه، نخستین گل خود را بر روی یک ارسال از جناح چپ و با یک ضربه سر قدرتمند وارد دروازه آلمیدا کرد. دقایقی پس از این گل، بر روی تعلل و غفلت گریکوف، طارمی یک توپگیری بسیار خوب را انجام داد و نهایتا پاس در عرض این بازیکن برای وسلی اسنایدر با اشتباه گریکوف، باعث به ثمر رسیدن دومین گل الغرافه شد. مهدی طارمی در دقیقه 78 با تیزهوشی خود موفق شد یک ضربه پنالتی را به دست بیاورد ولی نتوانست از این موقعیت خود استفاده کند و گل سوم تیمش را به ثمر برساند. گرچه در دقیقه 94 مسابقه، این مهاجم با یک بغل پای دقیق در محوطه جریمه، گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

مهاجم ملی پوش الغرافه که فصل گذشته با به ثمر رساندن هفت گل، یکی از بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا بود، پس از گلزنی در دیدار نخست مقابل الجزیره، با دبل مقابل تراکتورسازی تبریز، حالا سه گله شده و در کنار کریم بودیاف، در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، لیگ برتر باشگاه‌های ایران در فصل ٠٣-١٤٠٢ با برگزاری ١٨ دیدار باقی مانده دور رفت و ٣٥ دیدار دور برگشت اسلحه اپه روز‌های پنجشنبه و جمعه (١٣ و ١٤ اردیبهشت) پیگیری شد.   این دیدار‌ها در قالب هفته دوم اسلحه اپه در شرایطی برگزار شد که تیم قارتال آذربایجان به علت عدم حضور از لیگ حذف شد.   درپایان ٥٣ دیدار برگزار شده در این هفته، تیم چادر ملو با ٤٢ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم آترا ارتوپد با ۴۰ امتیازدوم شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم با ۳۸ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.   در جدول رده بندی تیم‌های صدر مشهد و صنعت پلاس به ترتیب چهارم و پنجم شدند.   در هفته پایانی لیگ برتر شمشیربازی در اسلحه اپه، این پنجم تیم به عنوان تیم‌های صدرنشین برای تعیین رده بندی نهایی با هم رقابت خواهند کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد