Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی حمله دراویش گنابادی به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران ۳ تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌اند که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شده‌اند.

به گزارش فارس؛ تجمع دراویش در مقابل کلانتری ۱۰۲ از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله یکی از هواداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری، آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت این اتوبوس در خیابان پاسداران باعث آسیب رسیدن به ۱۲ دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.

نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

دستگیری عوامل شهادت سه مأمور پلیس تهران در کسری از زمان/ اوضاع پاسداران تحت کنترل پلیس است

سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده‌اند، به برهم‌زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی برخورد قاطع صورت می‌‌گیرد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با تأیید شهادت سه نفر از مأموران ناجا در خیابان پاسداران تهران اعلام کرد: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مذبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: قاتلین در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع هم‌اکنون تحت کنترل پلیس است.

سردار منتظرالمهدی ضمن تسلیت شهادت این سه مأمور فداکار و متعهد ناجا به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی که باشد برخورد می‌شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند