Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در انگلیس اعلام کرد که معاون سیاسی محمدجواد ظریف، دوم اسفند به لندن سفر و با مقام‌های انگلیسی درباره موضوعات دوجانبه، منطقه و بین‌المللی تبادل نظر می‌کند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سفیر ایران در انگلیس از سفر دوم اسفندماه معاون سیاسی وزیر خارجه ایران به لندن خبر داد.

سفیر ایران در انگلیس در توئیتر خود از سفر ۲۱ فوریه (دوم اسفند) سید عباس عراقچی به پایتخت این کشور اروپایی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«حمید بعیدی نژاد» تصریح کرد: «معاونان وزرای خارجه ایران و بریتانیا ۲۱ فوریه در لندن درباره مسائل گسترده‌ای از مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل نظر خواهند کرد».

دیپلمات ارشد ایرانی مستقر در لندن افزود: «آقای عراقچی همچنین ۲۲ فوریه در (اندیشکده) چتم هاوس درباره اولویت‌های سیاست خارجی ایران صحبت خواهد کرد».

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی

«محمدکاظم آل‌صادق» سفیر جمهوری اسلامی ایران و رئیس ستاد اربعین در عراق به همراه سرلشکر «ریاض الخیگانی» رئیس کمیته اربعین عراق و دیگر مسئولین و فرماندهان مربوطه روز دوشنبه از مرز خسروی بازدید کردند.

به گزارش ایسنا، در راستای بررسی وضعیت مرزی و تسهیل ورود زائران در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ محمد کاظم آل صادق، ایران در عراق و هیأت همراه صبح امروز بعد از ورود به شهر بعقوبه، مرکز استان دیالی و حضور در مقر فرماندهی پلیس این شهر پس از نشستی با سرلشکر ریاض الخیگانی، مشاور امنیتی وزیر کشور و مسئول جدید کمیته اربعین عراق، معاون فرماندار و همچنین دیگر مسئولین و فرماندهان مرزی ذی‌ربط عازم مرز منذریه (در عراق) و خسروی (در ایران) شدند تا از نزدیک ضمن بازدید میدانی و بررسی آخرین وضعیت دو سوی مرز عراق و ایران تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

آل صادق همچنین از زیر ساخت‌ها و امکانات مرز خسروی به همراه مسئولین عراقی بازدید کرد و در ادامه نشست مشترک با مسئولین و فرماندهان مرزی و استانی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول پایانه‌های مرزی، فرمانده مرزبانی خسروی و سایر مقامات ذی‌ربط استانی در نقطه سفر مرزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • رایزن فرهنگی جدید ایران در کاراکاس فعالیت خود را آغاز کرد
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین