Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:29:24 GMT

نمایشگاه الکامپ در اهواز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۶۸۲۷

نمایشگاه الکامپ در اهواز برگزار می شود

اهواز - مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندار خوزستان گفت: نمایشگاه الکامپ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با مدیریت نظام صنفی رایانه‌ای استان در اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، طیبه اسماعیلی در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ در اهواز عنوان کرد: با توجه به تحولی که در حوزه فعالیت های فضای مجازی، بخش خصوصی و شرکت‌های نوپا یا استارتاپ ها در استان انجام شده، امیدوار هستیم تا در این خصوص شاهد نمایشگاه متفاوتی نسبت به سال گذشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم تا نمایشگاهی شایسته خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شود، افزود: این نمایشگاه با همکاری استانداری، شرکت‌های بخش خصوصی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهادهای مرتبط برگزار می شود.

اسماعیلی گفت:در این نمایشگاه یک بخش با عنوان دولت الکترونیک به منظور ارائه توانمندی‌های دولت در حوزه الکترونیک پیش بینی شده است در همین راستا دستگاه های اجرایی در سالن جداگانه ای خدمات الکترونیک خود را به مردم ارائه می دهند. استانداری خوزستان نیز به عنوان دستگاه حاکمیتی در سالن دولت الکترونیک حضور فعال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از خوزستان و همچنین از سایر استان های در نمایشگاه حضور می یابند؛ همچنین اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت و سرویس تلفن همراه نیز در نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندار خوزستان افزود:در بخشی با عنوان الکامپ استارز، شرکت‌های نوپا و بخش بازی‌های رایانه‌ای و فروشگاهی به صورت گسترده در نمایشگاه حضور می یابند.

وی تصریح کرد: در حاشیه نمایشگاه الکامپ کارگاه های آموزشی پیش بینی شده که در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات خدمات آموزشی ارائه خواهند داد.

اسماعیلی گفت: مسابقاتی بین استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه به منظور ایجاد نشاط و انگیزه بیشتر بین شرکت کنندگان برگزار می شود؛ امیدوار هستیم تا این نمایشگاه نوید بخش، اشتغال در خوزستان باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود