Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی پس از پایان رقابت‌های سنگنوردی جام فجر و اعتراض برخی از سنگنوردان بیانیه ای صادر کرد.
به گزارش خرداد، فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی پس از رقابت‌های سنگ‌نوردی جام فجر در زنجان، بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:
"با عنایت به برگزاری هجدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر، گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فدراسیون کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی ضمن تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان استان «زنجان» و مجموعه عوامل اجرایی این دوره از رقابت‌ها، با توجه به بروز  برخی اختلالات در یکی از روزهای مسابقات، در نظر دارد؛ با برگزاری جلسات کارشناسی، به دور از هرگونه فضای احساسی و با حضور عوامل ذی‌ربط، کارشناسان و نمایندگان «وزارت ورزش و جوانان»، مسائل پیش آمده را مورد بررسی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاطرنشان می‌شود؛ فدراسیون کوه‌نوردی وصعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران، همواره اهتمام خود را بر ۳ اصل قانون‌مداری، برنامه‌محوری و خردجمعی قرار داده است و وظیفه خود می‌داند در صورت تضییع حقوق هریک از ارکان برگزاری؛ اعم از میزبان، داوران، طراحان و ورزشکاران حاضر، از حقوق این عزیزان صیانت نماید.” برچسب ها: سنگنوردی ، مسابقات زنجان ، کوهنوردی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان