Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@22:36:12 GMT

«آخوندی» و «ربیعی» استعفا دهند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۴۴۴

«آخوندی» و «ربیعی» استعفا دهند

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اعلام این خبر اعلام کرد: در چند سالی که از عمر دولت یازدهم و دوازدهم می گذرد ناکارامدی‌ های گسترده را در وزارت تعاون و امور اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی در موضوعات اجرایی کشور شاهد بودیم که اخیرا با توجه به رویدادهای تلخی که در کشور اتفاق افتاده مسئولیت مستقیم آن با این دو وزارتخانه است به همین دلیل ما شاهد عدم مدیریت کارآمد و سوء مدیریت در این بخش ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: چهارچوب الویت های اصلی ما اصلاح و ساماندهی مسائل اقتصادی در بستر جامعه بود که موکدا باید اعلام کنم متاسفانه این اولویت ها نادیده گرفته شده و موضوعات اجرایی نشده و وضعیت هروز در این وزراتخانه ها بدتر از گذشته می‌شود و هیچ امیدی به ارتقاء و برگشت جایگاه اقتصادی کشور در این وزارتخانه ها نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به اتفاقات تلخ اخیر مانند حادثه کشتی سانچی اشاره و اذعان کرد: متاسفانه در دو روز گذشته هم شاهد حادثه تلخ سقوط هواپیما بودیم و این مسایل بسیار غمبار است ضمن آنکه پیش از این ما شاهد اتفاقات تلخ دیگری نیز بودیم که حادثه قطار رجا بود که این دو اتفاق هنوز تازگی خود را دارد.

وی با بیان اینکه ما موضوعی نداریم که مربوط به این وزراتخانه نباشد گفت: در حال حاضر شاهد اتفاقات پی در پی در وزرات راه و شهرسازی هستیم وبه نظر می‌رسد که کسی در قبال حوادث اخیر پاسخگو نیست و اصلا مشخص نیست که چه کسی بایدعذر خواهی کند ضمن آنکه تاکید داریم تا شخص وزیر حتما باید درباره اتفاقات اخیر پاسخگو باشد.

پورابراهیمی با اشاره به استعفای وزری راه و شهرسازی گفت: آنچه که ما از عملکردهای وزرا می‌بینیم این است که وزیر راه حاضر به پاسخگویی و معذرت خواهی از مردم نیست و این مسئله به صلاح کشور نیست ضمن آنکه خواستار این هستیم که رئیس‌جمهور با استعفای این دو وزیر موافقت کند و اجازه دهد دو نفر نیروی توانمند در این دو وزارتخانه فعال شوند چراکه ما به صورت جدی این موضوع را پگیری خواهیم کرد.

گفتنی است با توجه به تقدیم طرح استیضاح وزرای راه و شهرسازی و تعاون،کار و رفاه اجتماعی به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و وقوع اتفاقات تلخ اخیر در کشور و ضایعه جان باختن هموطنان ،جمعی از نمایندگان ملت در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار استعفای این وزرا پیش از بررسی استیضاح شدند.

301

مجلس دهم عباس آخوندی علی ربیعی رییس جمهور وزارت راه و شهرسازی وزارت تعاون محمدرضا پورابراهیمی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، همچنین در بسیاری از نقاط در استان‌های نیمه غربی کشور، مرکز و نیمه شمالی کشور بارش‌های خوبی از این موج خواهند داشت و شاهد بارش گسترده باران خواهند بود.

این موج به دلیل ماهیت سودانی که دارد، با بارش‌های سیستماتیک همراه بوده و برخلاف موج قبلی، در اکثر نقاط کشور شاهد بارش‌های یکدست و طولانی مدت تر خواهیم بود.

تداوم باد و باران در کشور

به گزارش مهر، امروز جمعه (۷ اردیبهشت) در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

براین اساس فردا شنبه (۸ اردیبهشت) در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس، افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

همچنین برای روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شاهد بارش خواهیم بود و دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و طی این دو روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

طی پنج روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899690

دیگر خبرها

  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد